Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) već neko vreme vodi kampanju sa ciljem da usmeri pažnju domaćih i stranih investitora ka sredinama koje imaju žicu za biznis i koje idu u pravcu inovacija zato što znaju kako da podstaknu rast poslovanja.Novih sedam opština u Srbiji dobilo je šansu da se promoviše na Aerodromu „Nikola Tesla“, i to su Valjevo, Sremska Mitrovica, Ruma, Stara Pazova, Čačak, Niš i Zaječar.
„Strane direktne investicije za poslednjih pet godina dostigle su 12 milijardi dolara, a najviše je uloženo u sektor usluga i prerađivačku industriju, ocenio je Dejan Radulović, pomoćnik ministra ekonomije i regionalnog razvoja, podesećajući da je Srbija drugo najveće tržište u jugoistočnoj Evropi i da ima obezbeĎen bezcarinski režim za tržišta od preko milijardu stanovnika.
To je šansa i za nove učesnike projekta, stav je Vladimira Čupića predsednika UO NALED-a:„Valjevo je izabralo da reafirmiše šljivu kao simbol ovog kraja. Zaječar želi da oživi metaloprerađivačku i industriju kablova, Niš je grad inženjera i elektronske industrije, u Rumi u se proizvode cipele „po meri profita“, dok Čačak nudi „više od metala“. Sremska Mitrovica je na „pravcu inovacija“, a Stara Pazova zna kako da privuče ozbiljne investicije u visoke tehnologije“.