TDR, vodeći proizvođač cigareta u jugoistočnoj Evropi, u prošloj godini je u Srbiji prodao oko milijardu i po komada cigareta i zadržao tržišno učešće veće od 8 procenata. U budžet Republike Srbije TDR uplaćuje oko 58 miliona eura godišnje. Ronhill je najprodavaniji brend cigareta u jugoistočnoj Evropi, a više od 1,5 miliona punoletnih pušača u regiji su potrošači TDR-ovih proizvoda.
„S obzirom na rastuću ekonomsku krizu i činjenicu da je ukupno tržište cigareta u Srbiji prošle godine palo za više od 12 procenata, možemo biti zadovoljni našim poslovnim rezultatima. Zahvaljujući prepoznatljivosti i snazi naših brendova zadržali smo stabilno tržišno učešće i nastavili sa širenjem poslovanja na srpskom tržištu. Akcizno opterećenje cigareta, koje je u samo 2 godine poraslo za čak 47 procenata, znatno utiče na tržište duvanskih proizvoda i poslovanje TDR-a u Srbiji. Nauštrb vlastitih prihoda, a uvažavajući krizne uslove i pad kupovne moći potrošača, cene naših proizvoda u 2011. godini smo minimalno korigovali – znatno manje od promena koje diktiraju izmene akciza“, izjavio je na današnjoj konferenciji za novinare u Beogradu predsednik Uprave TDR-a, Davor Tomašković.
Srbija i dalje ima značajno niže poresko opterećenje od EU direktiva pa se očekuje dalji rast akciza i cena cigareta. TDR je na srpskom tržištu prisutan sa 26 proizvoda. I u 2012. godini TDR nastavlja sa plasiranjem novih proizvoda u Srbiji a upravo su inovacije i širenje poslovanja temelj budućeg rasta i održivog razvoja TDR-a.