Home VestiBiznis & Finansije Fejsbuk izgubio velikog oglašivača nekoliko dana pre IPO

Fejsbuk izgubio velikog oglašivača nekoliko dana pre IPO

by bifadmin

Samo nekoliko dana pre inicijalne ponude akcija Fejsbuka, rukovodstvo Dženeral Motorsa, američkog automobilskog giganta, odlučilo je da prestane sa oglašavanjem na najpoznatijoj svetskoj socijalnoj mreži.

Rukovodstvo kompanije Dženeral Motors, trećeg po veličini oglašivača u SAD, odlučilo je da obustavi svoje oglašavanje na stranicama Fejsbuka, vredno 10 miliona dolara na godišnjem nivou, posle redovne revizije svojih troškova. Za Fejsbuk, koji je tokom 2011. godine ostvario oko 3,7 milijardi dolara prihoda, povlačenje Dženeral Motorsa neće predstavljati veliki gubitak u finansijkom smislu, ali mogao bi da bude u promotivnom.


U prošlomesečnom obrćanju novinarima, Fejsbuk je objavio da su rezultati prvog kvartala pali sa 943 miliona dolara na 872 miliona u odnosu na poslednji kvartal 2011. godine, ali su i dalje 37 odsto iznad rezultata u istom kvartalu prošle godine. Nekoliko poznatijih analitičara, međutim, sada smatraju da će još neke velike kompanije u skorije vreme poći stopama Dženeral Motorsa.

Pročitajte i ovo...