Kompanijaza integrisane komunikacije u zemlji iregionuExecutive Groupčetvrti put je osvojila prestižnu nagradu za Agenciju godine koju dodeljuje DruštvoSrbije za odnose s javnošću. Od ukupno petnaest projekata koji su ušli u finale ovogodišnjegkonkursa PRiZNANJE, nagrađeno je sedam projekata koje je Executive Group realizovao sa svojimklijentima u protekoj godini.
U kategoriji korporativne komunikacije-velika preduzeća, pobedu je odnela „Kampanja o kvalitetuVIP mobilne mreže“, zajednički projekat agencije Executive Group i kompanije Vip mobile. Ukategoriji interne komunikacije pobedila je interna kampanja „Uključi se“, projekat agencijeExecutive Group i Erste banke Novi Sad. Komunikacije u javnom sektoru nagradu su donelejoš jednom projektu agencije, ovog puta u saradnji sa Kancelarijom za mlade grada Beograda,pod nazivom „Kancelarija za mlade grada Beograda“. Executive Group i Društvo za prava decesa astmom „Dašak“ osvojili su nagradu u kategoriji komunikacije u neprofitnom sektoru zaprojekat „Kampanja o podizanju javne svesti o astmi – SCAN projekat“. Upotreba digitalnih medija inovih tehnologija u komunikaciji donela je nagradu agenciji i kompaniji Vip mobile za projekat „VipBeach Masters online“. Od posebnih priznanja, u kategoriji integrisane kampanje, agencija Executiveroup je sa kompanijom Vip mobile još jednom odnela pobedu za projekat „Beogradski festivaligre“, dok je sa ERSTE Fondacijom za projekat „Praznici su stigli i u Svratište“ trijumfovala u kategorijiniskobudžetne kampanje.