Grayling je objavio rezultate svog prvog kvartalnog istraživanja o trendovima u globalnoj i regionalnoj industriji komunikacija, koji pokazuju da je svest o vrednosti komunikacija za komercijalni uspeh u porastu u regionima CEE u SEE, Rusiji i području Evroazije, sudeći po 46% profesionalaca u oblasti komunikacija koji su odgovarali na pitanja PULSE istraživanja u kvartalnim serijama.
Uprkos trenutnoj ekonomskoj nestabilnosti, rezultati istraživanja pokazuju da su ukupna PR ulaganja u kompanijama iz centralne i istočne Europe kao i jugoistočne Evrope na stabilnom nivou; 19,4% ispitanika izjavilo je da PR budžeti rastu, dok 20,4% misli da nema promena.
Svest o vrednosti komunikacijskih aktivnosti na nivou donosilaca odluka unutar organizacija i udelu PR aktivnosti u komercijalnom uspehu kompanije raste, što je potvrdilo 33,6% i 45,9% ispitanika. U isto vreme, rezultati jasno pokazuju povećanje budžeta za komunikacijske aktivnosti na tržištima Rusije i Evroazije (20,3%) – trend koji je u skladu sa širim ekonomskim kretanjima.