Home VestiBiznis & Finansije Povećano interesovanje za štampane magazine

Povećano interesovanje za štampane magazine

by bifadmin

Štampani magazini širom sveta, a pogotovo SAD, ponovo privlače veliku pažnju čitalačke publike, uprkos ekonomskoj situaciji i verovanju da su štampanim medijima odbrojani dani.

Među izdavačima štampanih magazina u Americi vlada optimizam u poslednje vreme. U 2011. godini, uprkos posledicama recesije, više novih magazina je pokrenuto nego što ih je ugašeno, a nadležno nadzorno telo, Udruženje medija magazina (MPA) saopštilo je da je čitalačka publika ovakvih publikacija veoma mlada i najbrže rastuća, pa čak brže i od publike TV programa. Doduše u SAD je broj oglasnih strana u magazinima opao tri kvartala za redom, ali stručnjaci to pravdjau redovnim ciklusima. Taj gubitak se nadoknađuje povećanim interesom u internet izdanjima istih publikacija.



Za razliku od dnevnika, magazini duže traju na trafikama i nemaju odvojene delove za oglase, što je izuzetno bitno oglašivačima. „Čitaoci se identifikuju sa magazinima koje biraju i zbog toga ih oglašivači vole“, kaže Pol-Bernhard Kalen, predsednik Hubert Burda Nedia grupacije. Upravo zbog toga luksuzni magazini posebno dobro posluju, kao i u zemljama koje se ubrzano razvijaju, kao što su Brazil ili Indija, gde velikom brzinom narasta nova srednja klasa, potencijalna meta za reklame.

Pročitajte i ovo...