Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj, u partnerstvu sa Radio-televizijom Srbije, USAID Projektom za bolje uslove poslovanja i Fondacijom za otvoreno društvo, pokrenula je kampanju „Pitajte KADA!“ koja ima za cilj da emitovanjem video spotova na javnom servisu, koji obrađuju konkretnu birokratsku proceduru i objašnjavaju koliko nas to finansijski košta, skrene pažnju javnosti i izvrši pritisak na sve nadležne institucije da obećaju ne šta, već kada će određeni birokratski problem biti rešen.
Prvi spot posvećen je problemima sa kojima se suočavaju trudnice i njihovi poslodavci u pripremi obimne dokumentacije radi ostvarivanja prava na trudničko bolovanje (43 papira), a kasnije i za porodiljsku naknadu (86 papira). Nakon toga biće emitovani i spotovi koji se odnose na smanjenje parafiskalnih nameta, ubrzanje procedure dobijanja poreskog uverenja, donošenje podzakonske regulative..
Kampanja će trajati šest meseci i tokom tog perioda građani i privrednici mogu na NALED-ovom sajtu da prijavljuju sve birokratske probleme na koje nailaze i postavljaju pitanja u vezi s njima. Sva pitanja biće uručena u formi peticije predsedniku nove Vlade Srbije i resornim ministarstvima, od kojih ćemo tražiti odgovor kada će te probleme rešiti. NALED će pratiti efekte u sprovođenju identifikovanih i usvojenih rešenja i korektivno delovati.