Prodaja preko interneta po prvi put je prešla milijardu dolara za prvi vikend praznične sezone u SAD, odmah nakon Dana zahvalnosti.
Kupci koji su se odlučili da među prvima obezbede poklone u ovoj prazničnoj sezoni doneli su preko 1,04 milijardu dolara prodavcima u SAD samo putem interneta. Ovo je porast u odnosu na prošlogodišnjih 816 miliona dolara ostvarenih istim putem na „Crni petak“. Amazon.com je bio najposećeniji maloprodajni sajt u ovaj petak, a zabeležio je najveći rast potrošača u odnosu na 2011. Na drugom mestu je bio sajt Wal-Mart Stores Inc’s, a za njim su bili sajtovi Best By Co., Target Corp. i Apple Inc.
Po sektorima, najveći rast su zabeležili digitalni sadržaji, uključujući e-knjige, muziku i video, sa skokom od 29%. ShopperTrak, koji meri posetu i ostvarenu prodaju u fizičkim maloprodajnim prodavnicama, procenio je zaradu od ovog „Crnog petka“ na 11,2 milijardi dolara, odnosno za 1,8% manje nego lane. S druge strane, analitičari iz ComScore očekuju da će maloprodaja ipak ostvariti rast od oko 17% do kraja sezone, završno sa Novom godinom.