Iconix Brand Group prodala je $600m obveznica pokrivenih prihodom od svog bogatog portfolija brendova. Među njima je najpoznatiji popularni pas Snupi i njegov vlasnik Čarli Braun.
U poslednje vreme učestalo je pokrivanje obveznica neobičnim garancijama, pa je i ovo poslednje u nizu. Sa kamtnim stopama na istorijskom minimumu, investitori su potražili takve obveznice sa najvećim prinosom. Iconix je vlasnik prava za gomilu poznatih brendova, a pustila je u opticaj obveznice u vrednosti od 600 miliona dolara zbog velike tražnje (prvobitno planirano 500 miliona), kako bi što pre pokrila svoju akviziciju Umbra, proizvođača sportske opreme, koju je preuzela od Nike za 225 miliona dolara. Deo prodatih obvezncia pokriven je prihodima od prodaje 23 brenda, koji godišnje donose 13 milijardi dolara. Među njima je i poznati lik iz crtanih filmova i stripova, pas Snupi, ali i Madonin album Material Girl.
Izvršni direktor kompanije Nil Kole rekao je da je prezadovoljan intzeresovanjem, ali da ga ono ne čudi, jer u poslednjem kvartalu sledi veća prodaja, pogotovo zbog lansiranja novog crtanog filma o Snupiju, koji se tradicionalno prikazuju za Dan zahvalnosti i Božić na američkim nacionalnim televizijama već duže od 20 godina i generišu velike profite od oglašavanja.