Najveći proizvođač sportske opreme na svetu u 2012. je ponovo „otkrio“ domaće, američko tržište, sa porastom prihoda od čak 17 odsto i velikim brojem porudžbina do aprila 2013.
Očekuje se da će, zahvaljujući unapred zakazanim isporukama do početka proleća, Nike nastaviti izuzetno uspešan trend na teritoriji Severne Amerike. Profit po akciji ove kompanije iznosi 1,14 dolara, umesto prethodno projektovanog jednog dolara. Ostvaren ukupan rast prodaje u poslednjem kvartalu premašio je 10% u odnosu na isti period prošle godine.
Ispostavilo se da je u drugoj polovini godine jaka prodaja na domaćem tržištu pogurala lidera u proizvodnji sportske opreme jer na nekim velikim tržištima u inostranstvu ipak beleži nezanemarljive gubitke. Najbolji primer je Kina, u kojoj je nakon velikog širenja i prodora brendova, došlo do zasićenja i pada prodaje od čak 11%, delom potpomognutim i uticajem usporavanjem lokalne ekonomije. Nike je tokom 2012. prodao prethodne svoje akvizicije Umbro i Cole Haan, zbog njihovog lošeg prihodovanja.