Na prvoj ovogodišnjoj Cisco telepresence konferenciji novinarima iz čitavog regiona predstavljena je vizija budućnosti televizije koju su zamislili eksperti ove kompanije.
Prema istraživanju kompanije Cisco korišćenje televizije u budućnosti biće značajno izmenjeno zahvaljujući trima smernicama koje već preokreću aktuelne trendove: sveprisutnoj broadband vezi, sve većoj količini sadržaja koja je dostupna, kao i mogućnosti odabira sopstvenog vremena gledanja omiljenog programa. Velika većina zemalja na svetu već ima zadovoljavajuću penetraciju broadbend-a, sa tendencijom daljeg rasta. Vodeći na toj listi je Japan, sa brzinom konekcije od 61 Mb/s. Što se tiče dostupnog sadržaja, on je već dostigao količinu od 56 EB (egzabajta) na mesečnom nivou. S druge strane, video-on-demand servisi i DVR aparati već su izmenili koncept termina emitovanja televizijskog programa.
„Polovina konsultovanih eksperata smatra da će već do 2030. godine stanovnici širom sveta imati prilike da učestvuju u novom doživljaju televizije. Kanali će najverovatnije nestati do tog trenutka, a sadržaj koji se emituje postaće viralan. Reklame će postati usmerene na pojedince u zavisnosti od njihovih interesovanja, ali će biti mnogo manje napadne i naizgled neprimetne, jer će se reklemirani proizvodi pojavljivati u odabranom programu. Daljinski upravljači će nestati iz upotrebe, a govorne komande će preuzeti primat. Veoma je verovatno da će u narednih dvadeset godina biti razvijena mogućnost emitovanja sadržaja na svim glatkim površinama“, istakao je tokom prezentacije budućnosti televizije Skot Puopolo, potpredsednik u Cisco Systems i vodeći u segmentu Global Practices.
Kompanija Cisco ranije je predstavila svoju novu verziju Videopscape platforme, Videoscape Unity koja uključuje nove opcije, poput multiekranskog cloud DVR, koji skladišti sadržaj u cloud-u, povezani video na svakom uređaju u domu, IP video preko kabla.