Home VestiIT i nauka Stejt department neefikasno troši novac na kupovinu „lajkova“ na Fejsbuku

Stejt department neefikasno troši novac na kupovinu „lajkova“ na Fejsbuku

by bifadmin

Američki Međunarodni informatički biro između 2011. i marta 2013. potrošio je 630.000 dolara kako bi Stejt department dobio više lajkova na Fejsbuku, što danas mnogi kritikuju navodeći da je ova „kupovina fanova“ apsolutno promašila svoj cilj.

Radi se naime o navođenju mnogih korisnika Fejsbuka da jednom lajkuju neku zanimljivu fotografiju na stranici Departmenta i da se tako istoj priključe iako nemaju mnogo interesovanja za rad američke administracije niti za politiku.

lajkovi

Tako je broj fanova stranice Stejt departmenta na engleskom jeziku porastao sa 100.000 na preko 2 miliona, i na još 450.000 „lajkera“ ove stranice na drugim jezicima. Međutim, uprkos rastu broja fanova, američka administracija nije uspela da dođe do tražene publike jer samo 2% fanova na društvenim mrežama je na njima zaista i aktivno (komentariše, šeruje i sl). Zato se na ovo ulaganje gleda kao na veliki marketinški promašaj.

Izvor: Vošington Egzeminer

Pročitajte i ovo...