Kina je četvrti po veličini proizvođač kondoma na svetu, ali sa tržištem za koje se očekuje da će porasti još 60% u narednih pet godina.
Do skora je seks i seksualna edukacija bila jedna od tabu tema u Kini. Međutim, iznenađujuće visok porast predbračnih i seksualnih odnosa među maloletnicima, kao i alarmantni rast seksualno prenosivih bolesti ukazuju na potrebu za boljom seksualnom edukacijom kineza, kao i češće korišćenje prezervativa. Prema studiji iz ove godine čak 90% ispitanika nema nikakvo ili poseduje veoma siromašno znanje o kotracepciji. Sudeći prema tom izveštaju, kineska omladina o seksu se informiše najviše preko interneta (80%) i knjiga (70%), dok škola i roditelji pružaju oko 30% predznanja. Nije iznenađenje što raste broj polno prenosivih bolesti: u provinciji Guangdong jedna od 2.000 ima sifilis, dok je broj obolelih od side porastao za 13% u prvih deset meseci 2012.
Proteklih godina ipak je uočen brz rast tržišta kondoma, na kome su lideri američki Durex sa 30% i australijski Jissbon sa 10% udela na tržištu. Ovi proizvođači trljaju ruke s obzirom na prognoze za svetlu budućnost i neophodnost bolje edukacije koja će dovesti do daljeg rasta od oko 60% u narednih pet godina. S druge strane, njihove pozicije će pokušati da ugrozi neka od lokalnih kompanija koja spada u preostalih 60% prodaje.
izvor: http://qz.com/100273/one-of-chinas-biggest-growth-markets-condoms/