Henkelova prodaja u drugom kvartalu 2013. godine iznosila je 4,286 milijardi evra, što predstavlja povećanje od 1,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit kompanije Henkel povećan je za 8,2 odsto, sa 609 miliona evra na 660 miliona evra. Korigovan prihod od prodaje (korigovana EBIT marža) značajno je povećan za 0,9 procentnih poena, na 15,4 odsto. Finansijski rezultat kompanije Henkel se poboljšao za 18 miliona evra, na 27 miliona evra, uglavnom usled bolje neto finansijske pozicije i boljih rezultata zaštite od kursnog rizika. Zabeležen prihod od prodaje iznosio je 14,2 odsto, u odnosu na 13,9 odsto koliko je iznosio u istom tom periodu prošle godine. Organska prodaja, koja isključuje uticaj strane razmene i akvizicije/prodaje, porasla je za 4,0 odsto. Prodaja u Istočnoj Evropi je porasla za 3,7 odsto, na 799 miliona evra. Organski rast je iznosio 5,8 odsto, a poslovanje u Rusiji i Turskoj je dalo posebno veliki doprinos tome. Tržišta u razvoju su zabeležila veoma snažan rast organske prodaje od 8,9 odsto.
Kasper Rorsted, izvršni direktor kompanije izjavio je da će Henkel nastaviti da razvija svoju konkurentnost jer će čitavo privredno okruženje ostati teško. „Nastavićemo da prilagođavamo, pojednostavljujemo i ubrzavamo naše procese rada kako bismo mogli fleksibilnije i efikasnije da odgovorimo na nestabilno tržišno okruženje u kom poslujemo. Očekujemo da organski rast prodaje za kompletnu fiskalnu godinu bude između 3 i 5 odsto, kao i porast korigovane EBIT marže na oko 14,5 odsto, te poboljšanje korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji od oko 10 odsto“, rekao je Rorsted.