Home VestiIT i nauka HP predstavlja novi model upravljanja IT infrastrukturom

HP predstavlja novi model upravljanja IT infrastrukturom

by bifadmin

HP predstavlja HP OpenView platformu za upravljanje konvergentnom infrastrukturom koja pojednostavljuje osnovne korake koji su deo svih procesa u data centrima. Nova platforma IT timovima omogućava da značajno poboljšaju način rada dok snižavaju troškove i izbegavaju manuelne greške koje izazivaju prekide u radu.

Nova platforma je napravljena za upotrebu sa HP BladeSystem, HP ProLiant Gen8 i HP ProLiant Gen7 serverima, a korisnicima omogućava kolaboraciju i komunikaciju širom data centra.

Uz novu platformu procesi poput pokretanja, ažuriranja ili migracije umesto više sati ili dana, traju svega nekoliko minuta. Na primer, pokretanje hypervisora na 16 severa tradicionalnim alatima traje 2 sata i 50 minuta, dok je uz HP OneView potrebno svega 14 minuta. Uz to, HP OneView ima 42 odsto nižu cenu vlasništva i 220 odsto povrata investicije.

Još neke prednosti HP OneView platforme obuhvataju::
• do pet puta brže migriranje radnih okruženja;
• do devet puta brže konfigurisanje servera; i.
• do 24 puta brže kreiranje mrežnih konfiguracija.

“Društvene mreže i upotreba korisničkih uređaja za poslovne potrebe primoravaju kompanije da premoste jaz između poslovnih zahteva i tradicionalne IT ponude”, rekao je Tom Joyce, viši potpredsednik i generalni direktor, Converged Systems, HP. “Postojeći model upravljanja infrastrukturom je stvar prošlosti, a HP OneView je prvi korak u suštinskoj promeni tog modela.”

usb cable

HP OneView donosi i funkcije inspirisane korisnicima. Među njima su:
• Komandna tabla sa uvidom u kompletan data centar. Sadržaj je pojednako jednostavan i sa 16 i sa 640 uređaja, a dodatne informacije su samo jedan klik daleko.
• Pametna pretraga omogućava administratorima da ključne informacije pronađu u roku od nekoliko sekundi, umesto da kopaju kroz dokumentaciju.
• Opcija MapView prikazuje odnose između uređaja, veza i statusa, kako bi administratori lakše pronašli problem, napravili dijagnozu i rešili situaciju u roku od nekoliko sekundi ili minuta.
• Šabloni beleže najbolje IT prakse i omogućavaju timovima u organizaciji da brže i preciznije pokreću nove servise.
• Pregled aktivnosti je efikasan način da timovi komuniciraju, a na jednom mestu obuhvata zadatke, upozorenja vezana za uređaje, kao i beleške administratora.

Pročitajte i ovo...