Petu godinu za redom, prema istraživanju Interbrenda (Interbrand), brend AXA Grupe je vodeći svetski brend iz oblasti osiguranja. Snaga brenda vodeće svetske osiguravajuće kompanije, koja posluje i u Srbiji, potvrđena je još jednom nakon što je objavljena tradicionalna godišnja lista Interbrenda “Najbolji globalni brendovi 2013” (Best Global Brands 2013). Ukupno, AXA brend je 59 na globalnoj listi. U poređenju sa prošlom godinom vrednost brenda AXA Grupe porasla je za 5 odsto i iznosi 7,1 milijardi američkih dolara.
Vredno priznanje kompanija je osvojila petu godinu za redom, zahvaljujući izuzetnoj posvećenosti zaposlenih i visokoj stopi zadovoljstva potrošača uslugama kompanije. U izveštaju Interbrenda ocenjuje se da je pojačano prisustvo u oblasti digitalnih komunikacija doprinelo unapređenju odnosa sa klijentima, što je uz izraženo društveno odgovorno poslovanje i angažman zaposlenih, dalo veliku snagu brendu AXA Grupe.