Atlantic Grupa je u 2013. godini ostvarila prihode od prodaje u iznosu od 664,6 miliona eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 2,5 posto. Dobit pre kamata i poreza (EBIT) od 55,9 miliona eura porasla je 6,4 posto u odnosu na konsolidovani EBIT u 2012. godini, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 25,6 miliona eura zahvaljujući, između ostalog, značajno sniženim troškovima kamata nakon uspešnog refinansiranja krajem 2012.
U poslovanju Atlantic Grupe godinu je na samom početku obeležila implementacija novih komercijalnih uslova na hrvatskom tržištu, a u nastavku godine dalje širenje distributivnog portfolija, krunisano u decembru ugovorom o preuzimanju distribucije Unilevera za tržišta Hrvatske i Slovenije. U portfoliju Unilevera, jednog od najvećih svetskih proizvođača robe široke potrošnje, globalno su poznate robne marke Knorr, Hellman’s, Axe, Rexona, Signal, Coccolino, Domestos, Cif i mnoge druge, a ugovor je posmatrajući ukupnu godišnju vrednost prodaje vredan 32 miliona eura. U trećem kvartalu Atlantic Grupa je potpisivanjem predugovora u Industrijskom parku Nova Gradiška započela ulaganje u novu fabriku za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane. Projekat ukupno vredan 16 miliona eura u prvoj godini proizvodnje će otvoriti 50, a uz planirani rast poslovanja u završnici 160 novih radnih mesta. Početak izgradnje fabrike planira se u aprilu 2014. godine, a prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015. godine.
Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u 2013. najviše su pridonela strateška poslovna područja Sportska i aktivna prehrana (rast od 14,9 odsto) s najboljim rezultatima na tržištima Nemačke, Španije i Rusije, Zdravlje i nega (5,1 odsto) koje beleži rast na hrvatskom i ruskom tržištu, kao i Slatko i slano (2,8 odsto) s rastom na tržištima Srbije, Makedonije i Hrvatske. Kafa se sa 21,5 odsto učešća u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 143 miliona eura prihoda od prodaje.
Posmatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je u Rusiji i ostalim zemljama ZND-a (22,2 odsto) čime ovo tržište ostvaruje 5,9 odsto ukupnih prihoda od prodaje Grupe. Ključna evropska tržišta (Nemačka, UK, Italija, Švajcarska, Austrija, Švedska i Španija), koja čine 11,7 odsto ukupnih prihoda od prodaje, ostvarila su rast od 8,7 odsto. Slovenija kao treće po veličini tržište beleži 6,3 postotni rast. Hrvatsko tržište je najveće u ukupnom prihodu od prodaje sa 24,8 odsto, a sledi ga tržište Srbije sa 24,1 odsto.
Sopstvene robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 72,5 odsto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 15 odsto, apotekarski lanac Farmacia sa 6,1 odsto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu u ukupnom prihodu od prodaje učestvuju sa 6,4 odsto.