Menadžer komunikacija i donacija kompanije Filip Moris u Srbiji, Maja Šotra, dobitnica je nagrade za pojedinca, koji svojim delovanjem, vizijom i misijom doprinose razvoju struke odnosa s javnošću u okviru 12. međunarodne Pro.PR konferencije održanoj u Sarajevu.
„U našoj industriji uloga korporativne komunikacije je uspostavljanje dijaloga s javnošću, kako bi bilo koja javna debata, koja se odnosi na teme od značaja za poslovanje bila objektivna, sveobuhvatna, fer i transparentna.” – izjavila je Maja Šotra, prilikom svečanog uručivanja ove prestižne nagrade.
Za kompaniju Filip Moris i njeno poslovanje u Srbiji i regionu, veoma je važno da neposredna zajednica bude prosperitetna, jer samo u takvom okruženju se i kompanija može razvijati i biti uspešna. Kao najveći američki investitor u Srbiji i jedna od najuspešnijih privatnih kompanija u zemlji Filip Moris višestruko doprinosi zajednici u kojoj posluje i u kojoj njeni zaposleni i njihove porodice žive.