Od oktobra ove godine, Carlsberg Srbija Grupa ima novog direktora marketinga. Ovu značajnu funkciju preuzeo je Srđan Popović. Profesionalnu karijeru Popović je gradio tokom 25 godina rada u marketingu, stičući znanje i iskustvo u najvećim korporacijama kod nas i u inostranstvu.
Srđan Popović se školovao u Londonu i Parizu, a svoju profesionalnu karijeru započeo je u marketinškoj agenciji Grey Group, da bi dalji profesionalni razvoj nastavio u farmaceutskom sektoru, u kompaniji Block Drug, Glaxo Smith Kline u Parizu. Tokom 2004. godine, Popović dolazi u Srbiju u Coca-Cola Hellenic na poziciju marketing menadžera. Nakon godinu dana prelazi u kompaniju Imlek na poziciju regionalnog direktora marketinga, gde ostaje osam godina. Njegov najznačajniji doprinos u Imleku je ponovno lansiranje brenda Moja Kravica, koja danas spada u 2 najomiljenija srpska brenda, kao i lansiranje brendova Balans i Bello.
Na poziciju direktora marketinga, Srđan Popović je došao nakon odlaska Andre Žaka, koji svoju karijeru nastavlja na poziciji direktora za inovacije i marketinške usluge u kompaniji Unicer Bebidas SA.