IDC Adriaticsa i Microsoft Srbija su održali međunarodnu konferenciju „Shine in the Age of the Customer – Solutions for Customer-Obsessed Enterprise“ o mogućnostima i benefitima CRM rešenja, posebno onih „u oblaku“.
Ona naime služe za sistemski rad i praćenje odnosa s klijentima, istraživanje njihovog ponašanja i potreba.
CRM sistemi među prvima su se odomaćili na cloudu a za to postoji i dobar razlog – važne informacije potrebne prodavcima, marketinškim stručnjacima ili onima koji se brinu o poboljšanju odnosa s klijentima ili kupcima trebalo bi da budu dostupne u svakom trenutku i na svakom mestu. „Pojavom Treće platforme i njenih stubova – društvenih mreža i mobilnosti, SaaS rešenja postala su još zanimljivija. Možemo da kažemo da su trenutno dostupni CRM proizvodi u cloudu dovoljno razvijeni da obezbede sigurnost podataka istovremeno omogućavajući multiplatformski pristup i bogatu funkcionalnost.“ – istakao je u sklopu svoje prezentacije Tomasz Słoniewski, Senior Research Manager iz poljskog IDC-a.
Tokom konferencije predstavljene su i mogućnosti Microsoft Dynamics CRM Online usluge, koja je od pre nekoliko meseci dostupna i u Srbiji. Ovo rešenje može kompanijama omogućiti smanjenje troškova i povećanje profitabilnosti ali i snagu i mobilnost potrebnu za bolju komunikaciju s klijentima i zadovoljavanje njihovih potreba, kroz organizaciju i automatizaciju poslovnih procesa. Microsoft Dynamics CRM je najsavremenije rešenje s bogatom funkcionalnošću kao i fleksibilnim opcijama implementacije, od klasičnog on-premise modela do iznajmljivanja softvera kao usluge na cloudu, sa minimalnom investicijom.