Telenor banka omogućila je beskontaktno podizanje gotovine na svojim bankomatima. Korisnici Telenor banke sada mogu još jednostavnije da podignu novac bez ubacivanja kartice u bankomat čime je ubrzan proces isplate gotovine i smanjeno vreme trajanja transakcije. Beskontaktno podizanje gotovine dostupno je na 37 bankomata Telenor banke širom Srbije.
Isplatu dve valute, dinara i evra, korisnik obavlja jednostavnim prislanjanjem kartice na označeno „PayPass“ mesto. Bankomat će na osnovu bankarskog profila odmah prepoznati korisnika i jezik, i nakon unošenja sigurnosnog PIN koda moguće je podizanje novca i obavljanje transakcije. Osim isplate u dinarima ili evrima, korisnici sada imaju mogućnost još brže provere stanja na svojim multivalutnim tekućim računima.
„Drago mi je što smo prvi u regionu podržali beskontaktne transakcije na bankomatima i na taj način dodatno unapredili korisničko iskustvo u prvoj mobilnoj onlajn banci. Ova usluga trenutno je dostupna samo korisnicima Telenor banke, ali nastojaćemo da je u narednom periodu učinimo dostupnom i građanima koji koriste beskontaktne kartice drugih banaka“, kaže Miloš Polovina, menadžer za razvoj proizvoda Telenor banke.
Telenor banka je jedina banka u Srbiji u kojoj korisnik može fizički da otvori račun bez odlaska u poslovnicu, jednostavnim korišćenjem Telenor banka mobilne ili internet aplikacije. Svi građani Srbije mogu da otvore viševalutni tekući račun sa beskontaktnom debitnom MasterCard karticom uz Progresiv ili Starter paket, menjaju novac po povoljnim kursevima, šalju novac u inostranstvo, primaju doznake bez plaćanja duplih provizija ili obavljaju sve vrste plaćanja.
Lokacije bankomata Telenor banke dostupne su na adresi https://online.telenorbanka.rs/Info/Facilities.