Prihodi Telenora Srbije u drugom kvartalu 2015. iznosili su 11,3 milijarde dinara, čime se nastavlja pozitivan razvoj u odnosu na prošlu godinu. Sa uspostavljanjem domaće SMS interkonekcije i uvođenjem finansiranja mobilnih uređaja, to predstavlja rast od 11 odsto u poređenju sa drugim kvartalom 2014. Pretplatnička baza obuhvata 3,1 milion korisnika, što je za 0,3 odsto više u poređenju sa istim periodom prošle godine.
„Ekonomska situacija u Srbiji i dalje je puna izazova što se, zajedno sa opadajućim cenama terminacije, odražava na celokupno tržište telekomunikacija. Ipak, Telenor održava svoju jaku lidersku poziciju i zdravo poslovanje nastavljajući sa ulaganjima. Odgovornim delovanjem u svim aspektima poslovanja činimo sastavni deo društva i nastavljamo da doprinosimo razvoju digitalnih tehnologija, telekomunikacione industrije i privrednog rasta u Srbiji. Unoseći inovacije na tržište i uvodeći integrisane ponude Telenor banke i Telenora, ostajemo posvećeni potrebama korisnika i povećanju kvaliteta usluga i proizvoda“, kaže Erlan Neten, izvršni direktor finansija Telenora Srbije.
U drugom kvartalu 2015, prema izveštajima Telenor grupe, ostvareni su prihodi od 30,2 milijarde norveških kruna, što predstavlja organski rast prihoda od 6 odsto. EBITDA je, pre odbitka ostalih stavki, iznosila 10,6 milijardi norveških kruna, a EBITDA marža 35 odsto, dok je novčani tok od poslovanja iznosio 4 milijarde norveških kruna.