Letnja turistička sezona za osiguranike Kompanije „Dunav osiguranje“ počela je već 1. juna, i to specijalnom ponudom paketa putnog i putničkog zdravstvenog osiguranja, povoljnijim uslovima za osiguranje pomoći na putu, nižim cenama za međunarodnu kartu i za osiguranje stambenih objekata i stvari u njima tokom boravka u inostranstvu.
U prvih šest meseci ove godine „Dunav osiguranje“ zaključilo je s osiguranicima oko 93.000 polisa dobrovoljnog putničkog osiguranja (PZO), kao i putnog osiguranja s asistencijom i polisa pomoći na putu. To je rast od oko 12 odsto u poređenju s istim periodom lane. Ukupna premija samo iz ovih vrsta osiguranja, u periodu januar–jun 2015. godine, iznosi oko 130 miliona dinara, što je rast od 15,33 odsto u poređenju s prvih šest meseci lane.
Osiguranici su za pomenute vrste osiguranja u prvih šest meseci 2015. prijavili 2.695 šteta, po kom osnovu je Kompanija isplatila više od 48 miliona dinara. Broj prijavljenih šteta i iznos isplaćenih odšteta takođe su u porastu u poređenju s prvim polugođem 2014. godine. Broj šteta povećan je dvostruko, a na ime iznosa isplaćenih odšteta izdvojen je dva i po puta veći iznos nego lane, istakao je Zvonko Zindović, direktor Direkcije za prodaju neživotnih osiguranja u Kompaniji „Dunav osiguranje“
Tržišno učešće Kompanije „Dunav osiguranje“ kad su posredi PZO, putno osiguranje s asistencijom te osiguranje pomoći na putu u prvom kvartalu ove godine dostiglo je 17,5 odsto.
„Dunav osiguranje“ u svom poslovanju, kaže Zindović, istrajava na maksimalnoj ažurnosti u rešavanju šteta u svim vrstama osiguranja. Ažurnost u rešavanju šteta u prvih šest meseci 2015. za pomenute vrste osiguranja povećana je na 99,78 odsto, zaključio je direktor Direkcije za prodaju neživotnih osiguranja u „Dunav osiguranju“.