Potrošači širom sveta priželjkuju transformaciju korisničkog iskustva koje imaju tokom kupovine, pokazala je studija kompanije MasterCard. Takođe, u studiji se ističe da su trgovci pod sve većim pritiskom njihovih kupaca da usvoje nove tehnologije i sisteme plaćanja, jer kupci traže jednostavnije i inovativne načine plaćanja.
Kompanija MasterCard i PRIME Research agencija, analizirali su, tokom poslednjih godinu dana, 1,6 miliona konverzacija na društvenim mrežama, na teme kupovine i maloprodaje na 61 tržištu, kako bi eksperti što bolje razumeli iskustvo potrošača. Studija na ovu temu nikada ranije nije urađena u ovako opširnom obimu. Twitter je istaknut kao najfrekventnija društvena mreža na globalnom nivou, kada je reč o online konverzacijama o kupovini i maloprodaji a za potrebe studije praćene su i ostale mreže i to na 61 tržištu – u Severnoj i Južnoj Americi, Evropi, Africi, Aziji i na Pacifiku.
Studija je identifikovala nekoliko ključnih trendova, u okviru trgovačkog i prodajnog sektora, sa ciljem da pruži trgovcima uvid i bolje razumevanje njihove ciljne grupe. Ključni nalazi studije otkrili su da su trgovci suočeni sa velikim promenama u vezi sa očekivanjima potrošača, koji sve više i češće zahtevaju nova i napredna korisnička iskustva, koja će im kupovinu učiniti efikasnijom.
Takođe, kupci su se izjasnili da im odgovara kada ne moraju stalno da nose novčanik sa sobom, da im prija kada su povremeno nagrađivani za lojalnost prilikom kupovine i da žele da trgovci integrišu nove sisteme plaćanja.