Home VestiEkonomija Interbrend: AXA najbolji globalni brend u osiguranju

Interbrend: AXA najbolji globalni brend u osiguranju

by bifadmin

Brend AXA Grupe, koja posluje u Srbiji preko AXA Osiguranja, proglašen je danas, sedmi put zaredom, za najbolji globalni brend u osiguranju, po izboru Interbrenda. U poslednjih godinu dana vrednost brenda AXA porasla je 14 odsto i iznosi 9,2 milijarde dolara.

Na listi 100 najboljih globalnih brendova, koju tradicionalno objavljuje francuska konsultantska kuća Interbrend, AXA je ove godine zauzela 48 mesto, što je najbolji plasman kompanije ikada na ovoj prestižnoj ranglisti. Pored toga što je napredovao na listi, brend AXA je ostao najbolje rangiran među osiguravajućim kompanijama na svetu.

U poslednje dve godine vrednost brenda AXA povećana je za 30 odsto. Pored odličnih poslovnih rezultata, rastu su najviše doprineli ekspanzija na tržištima Azije, Afrike i Južne Amerike, ubrzana digitalna transformacija kompanije, kao i još bolja povezanost i servisiranje klijenata zasnovani na korišćenju modernih komunikacionih tehnologija.

Svakog oktobra Interbrend tradicionalno objavljuje listu najboljih svetskih brendova, među kojima su internacionalni giganti poput Apple, Google, Coca Cola, Microsoft i druge vodeće globalne kompanije. Listu Top 100 globalnih brendova za 2015. godinu možete pogledati ovde.

Pročitajte i ovo...