Prema istraživanju Forrestera i magazina ‘Disaster Recorvery Journal’ među donosiocima odluka u globalnim situacijama oporavka nakon katastrofe, 35 posto kompanija izjavilo je da su, jedan od najvećih izazova s kojima su se suočavali u situaciji oporavka od havarije ili velikog poslovnog poremećaja, bila neujednačena očekivanja od tehnoloških mogućnosti. Istraživanje je pokazalo da menadžeri i direktori traže od svojih IT odeljenja bolju dostupnost, ali IT-u je teško da ispuni ta očekivanja.
Sa Veeam Availability Suite v9, najnovijom verzijom rešenja kompanije Veeam® Software, firmama je omogućeno uklanjanje jaza u dostupnosti (The Availability Gap).
Veeamovo nagrađivano rešenje donelo je više od 250 novih inovativnih funkcionalnosti i poboljšanja kako bi kompanije mogle da ispune svoje potrebe za stalnom dostupnošću, odnosno omogućilo ispunjavanje ugovora o nivou usluge (SLA) za ciljno vreme i tačku oporavka (RTPO™) za manje od 15 minuta za sve aplikacije i podatke.
„Kompanije su danas zahtevnije nego ikada pre jer stvaraju sve veće količine podataka i žele da imaju pristup do njih 24/7, a da bismo im to omogućili, IT odeljenja se suočavaju s teškim teretom,“ kaže Ratmir Timashev, predsednik uprave Veeama. „Veeam Availability Suite v9 ispunjava te potrebe s najsnažnijim i najskalabilnijim rešenjem do sada koje ujedno ima i pregršt funkcionalnosti. Gotovo 42 hiljade korisnika prijavilo se za novosti pre predstavljanja usluge, što je dvostruko više u odnosu na v8 rešenje, i pokazuje želju kompanija da se pokrenu od naslijeđenih backup rešenja prema inovativnim rešenjima za dostupnost.“.