Uber je u prvoj polovini prošle godine ostvario neto prihode od 663 miliona dolara a njegov gubitak je povećan za 50% u odnosu na 2014. godinu. Taj gubitak iznosi 987 miliona dolara i uglavnom je cena širenja poslovanja i jačanja konkurencije na lokalu.
Forbs objašnjava da je Uber zapravo u ovom periodu imao vožnji u vrednosti od 3,63 milijarde dolara, što je rast u odnosu na celu 2014. kada je ukupna vrednost vožnji bila 2,93 milijarde dolara. Dakle, izgleda da je kompanija koja pruža usluge jeftinije vožnje povezujući vozače sa onima kojima treba prevoz na putu da udvostruči svoje poslovanje.
Međutim rast poslovanja ne znači nužno i veće prihode za kompaniju, posebno ako je ona u procesu širenja, što je slučaj sa Uberom. Uber ima razne rashode, među kojima su honorari za vozače ali i troškovi podsticanja potencijalnih vozača i mušterija da koriste ovu, još uvek ne svima poznatu, aplikaciju. Cena promocije i popusta popela se sa 57,3 miliona dolara u 2014. na 72 miliona dolara u prvoj polovini 2015. Slično se desilo i sa podsticajima za vozače.
Osim toga, Uber je za operativne aktivnosti i logističku i tehničku podršku potrošio 159,1 milion u prvoj polovini prošle godine, dok je isto toliko potrošio za celu 2014. godinu. I trošak administrativnih taksi je porastao sa 177,7 miliona za celu 2014. na 178,7 miliona dolara za prvu polovinu prošle godine.
Još brže su rasli troškovi za marketing i razvoj, pa kad se sve sagleda Uber izgleda kao veliki finansijski promašaj. No, za neke analitičare ova kompanija ima veliki potencijal da preuzme veliki deo taksi tržišta i njeno vreme tek dolazi.