Home Vesti Triglav osiguranje u Srbiji dobilo standard kvaliteta od potrošača

Triglav osiguranje u Srbiji dobilo standard kvaliteta od potrošača

by bifadmin

Republička unija potrošača Srbije sertifikatom potvrdila kvalitet procesa postupanja sa prigovorima koji se odnose na proizvode osiguranja.

Nakon uspešnog uspostavljanja procesa postupanja sa prigovorima u vezi sa proizvodima osiguranja, Triglav osiguranju Srbija dodeljen je veoma značajan sertifikat SRPS ISO 10002:2016 kojim se potvrđuje kvalitativni pomak u odnosu sa klijentima. Ovim sertifikatom, postojećim i budućim klijentima Triglav osiguranja Srbija, dodatno se garantuje kvalitet pružanja usluga, kako u prodajnim, tako i u post-prodajnim procesima. Standard ISO 10002:2016 deo je globalnog procesa sistema upravljanja kvalitetom.

„Namena dobijenog Standarda je formiranje sistema specializovanog za rad sa klijentima u obradi i rešavanju prigovora za vreme korišćenja usluga Društva. Cilj ovog standrada je utvrđivanje i sprovođenje efikasnog i efektivnog načina rešavanja prigovora korisnika usluga osiguranja“, istakao je Denis Perinčić, predsednik Upravnog odbora Republičke unije potrošača, koja je izdala sertifikat, na osnovu mišljenja Privrednog društva za sertifikaciju i nadzor menadžmenta Global Sert Beograd od 7. marta 2016. godine koji je izvršio proveru usaglašenosti Triglav osiguranja Srbija.

Pročitajte i ovo...