Atlantic Grupa je u prvom tromesečju 2016. ostvarila 154 miliona evra prihoda od prodaje, što je u nivou prihoda ostvarenih u istom periodu prošle godine. Dobit pre kamata i poreza (EBIT) manja je za 5,1 odsto, najviše zbog ulaganja vezanih uz pokretanje vlastite distribucije u Nemačkoj i Austriji kao i nepovoljnog kretanja kursa stranih valuta, i iznosi 9,3 miliona evra. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 6 miliona evra i veća je za 1,6 odsto u odnosu na prvo tromesečje 2015.
Od važnih poslovnih događanja u prva tri meseca ističe se dovršavanje priprema za širenje poslovanja u Nemačkoj i Austriji, gde je Atlantic Grupa krajem 2015. osnovala vlastite distributivne kompanije s namerom značajnijeg ulistavanja odabranog asortimana vlastitih brendova kod ključnih kupaca na ovim tržištima.
„Nastavićemo s razvojem ukupnog poslovanja otvaranjem novih specijalizovanih prodavnica Farmacia, lansiranjem novih proizvoda i razvojem portfolija, osvajanjem novih tržišta kao i nesmanjenim fokusom na razvoj distributivne mreže u regionu. U nastavku 2016. godine ćemo nastaviti s aktivnim upravljanjem rizicima i optimizacijom poslovanja kao i upravljanjem finansijskim obvezama kompanije“, komentarisao je Emil Tedeski, predsednik Uprave Atlantic Grupe.
Gledajući strukturu prihoda od prodaje, ukupnom rastu Atlantic Grupe u prvom kvartalu 2016. godine najviše su doprineli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 22,3 odsto i Strateško poslovno područje Slatko i slano s rastom od 3,2 odsto, Strateški distributivni region HoReCa s rastom od 19,8 odsto, Distributivno područje Slovenija s rastom od 7,8 odsto i Strateško distributivno područje Hrvatska s rastom od 3,8 odsto. Kafa se s 18,6 posto udela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 28,7 miliona evra.
Posmatrano po tržištima, najveći rast od 8,9 odsto ostvaren je na tržištu Slovenije, koja u ukupnom prihodu učestvuje sa 17 odsto, sledi tržište BiH s rastom od 8,5 odsto, koje je s udelom od 7,5 odsto četvrto po veličini tržište Atlantic Grupe, i pojedinačno najveće tržište Hrvatske s udelom od 26,6 odsto i rastom od 2,8 odsto. Vlastite robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 64,8 odsto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20,5 odsto, apotekarski lanac Farmacia sa 7,4 odsto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu u ukupnom prihodu od prodaje učestvuju sa 7,4 odsto.