Nakon godinu dana od implementiranja prvih Samouslužnih bankarskih Zona 24/7 ProCredit banka je uspela da automatizuje preko 75% svojih gotovinskih transakcija i da otvori prve „Cashless“ ekspoziture u Beogradu i Novom Sadu. Umesto dosadašnjeg obavljanja transakcija na šalterima banke, u ovim ekspoziturama klijenti će sve gotovinske transakcije realizovati koristeći uređaje koji se nalaze u Zoni 24/7, bez obzira na radno vreme ekspoziture banke.
“Ova usluga omogućava veliku uštedu vremena klijentima, rasterećuje ekspoziture od gužvi i suštinski šalje klasičan šalterski posao u prošlost. Samo u Srbiji smo investirali preko 3,5 miliona evra u Samouslužne zone, kako bi olakšali svakodnevnicu naših klijenata, posebno privrednika, koji su ranije morali svakodnevno da prekidaju svoj poslovni ciklus i dolaze u banku da uplate pazar, što sada u okviru naših samouslužnih zona mogu da urade non-stop. Osnovni cilj „cashless“ koncepta jeste bolja usluga za klijente i potreba da naši savetnici budu posvećeni svojim klijentima, savetodavnim uslugama, a ne gotovinskim transakcijama“, rekla je Mirjana Mitrović, šef odeljenja za bankarske usluge i marketing ProCredit banke.
Tom prilikom javnosti je predstavljena i nova „Propay“ usluga u međunarodnom platnom prometu između ProCredit banaka u Srbiji, Nemačkoj, Albaniji, BiH, Bugarskoj, Gruziji, Makedoniji, Moldaviji, Rumuniji i Ukrajini. Uz fiksnu proviziju od samo 2,5 evra po transferu nezavisno od iznosa, klijenti mogu da vrše plaćanja između banaka, a novac može da bude prebačen na račun samo 3 sata nakon puštanja naloga.
ProCredit banka je inače članica ProCredit grupe koja poseduje banke pod ovim imenom u istočnoj Evropi, Africi i Južnoj Americi. Osim što je opredeljena ka uvođenju inovacija na naše tržište, Banka pruža pomoć svojim klijentima, malim i srednjim preduzećima, u razvoju njihovog poslovanja. U te svrhe je početkom maja u Solunu priredila susret privrednika iz regiona, B2B događaj, okupivši više od 600 vlasnika malih i srednjih preduzeća iz zemalja u regionu – sa područja Balkana i Istočne Evrope. Na ovom događaju njeni klijenti iz Srbije imali su priliku da se upoznaju i uspostave poslovne kontakte sa potencijalnim poslovnim partnerima iz drugih zemalja, sa kojima je svako imao u proseku po sedam sastanaka tog dana. Ovo je, kako ocenjuju u Banci, značajan korak u uspostavljanju sistemskog organizovanja sastanaka za umrežavanje privrednika, a samim tim i za širenje njihovog poslovanja.
„Uvereni smo da je za nas kao banku koja je strateški opredeljena na pružanje podrške malim i srednjim preduzećima imperativ – konstantno unapređenje usluga i odgovaranje na potrebe naših klijenata. Upravo te male porodične firme i srednja preduzeća mogu u velikoj meri da doprinesu ekonomskom razvoju zemlje i mi želimo da kvalitetnom podrškom njihovim projektima i kvalitetnom bankarskom uslugom budemo značajan poslovni partner i oslonac“, rekao je g. Igor Anić, član IO Procredit banke.
Klijentima ProCredit-a izgleda da pomaže ovakav pristup finansiranju i obavljanju finansijskih poslova, jer je udeo problematičnih kredita u ovoj banci skoro 10 puta manji od proseka u našem bankarskom sektoru.