Addiko banka je novi brend pod kojim će bivša Hypo Group Alpe Adria AG poslovati od 11. jula u Srbiji i na ostalim tržištima u regionu. Identitet novog brenda koji je otkriven danas odražava novu poslovnu strategiju banke i posvećenost unapređenjima i promeni koncepta bankarstva za koji se banka zalaže, a to je praktično bankarstvo.
Addiko banka će se fokusirati na suštinu poslovanja, biće efikasna i komuniciraće jednostavno, pošto ova tri jasna principa oslikavaju značenje termina „praktično bankarstvo“. Banka ovim potezom želi da se posveti velikom izazovu današnjeg bankarstva, gde je tempo modernog života sve brži a ljudi žele jednostavnije proizvode, praktične i brze usluge. U ponudi će biti manji broj proizvoda, ali će izbor odgovarajućeg proizvoda za klijenta biti jednostavniji, uz manje formulara, što će znatno ubrzati bankarsko poslovanje.
Ova banka će težiti unapređenju usluga i proizvoda, posebno u pogledu kreditiranja kao i digitalne ponude, rekao je Zoran Vojnović, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd. „Želimo da poboljšamo sve ključne pokazatelje poslovanja i da ponovo zauzmemo poziciju među pet najjačih bankarskih grupacija u regionu“, izjavio je Vojnović.
Na današnjem predstavljanju novog brenda, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd Zoran Vojnović je uručio donaciju atletskom timu Paraolimpijskog komiteta Srbije, u iznosu od 10.000 evra, kao podršku pripremama za Paraolimpijske igre u Rio de Žaneiru. Donaciju je primio generalni sekretar POKS-a, Bojan Jaćimović.