Za upravljanje ili partnerstvo sa beogradskim aerodromom Nikola Tesla zainteresovano je osam svetskih kompanija iz te oblasti, medju kojima su francuski Vansi i nemački Fraport, pišu današnje Večernje novosti.
Kako navode, zainteresovan je i francuski Buig, koji upravlja aerodromom u Zagrebu, dve kompanije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i tri kompanije iz Kine.
Večernje novosti pišu i da još nije doneta odluka o budućem načinu upravljanja beogradskim aerodromom, a da će privatizacioni savetnik najverovatnije predložiti raspisivanje tendera za koncesiju aerodroma, budući da većina tih objekata u svetu funkcioniše na taj način.
Koncesionim aktom, firma koja bi pobedila na tenderu upravljala bi beogradskim aerodromom u narednih 25 do 30 godina, mada se taj rok može produžiti i na pola veka.
Kako navodi izvor tog lista, drugi model je privatizacija, a treći, koji je najmanje izvesan je javno-privatno partnerstvo.
Večernje novosti pišu i da se razmatra mogućnost izgradnje železničke pruzge koja bi aerodrom povezala s gradom.
Izvor: Beta