Coca-Cola HBC, rangirana kao globalni lider u održivosti u sektoru proizvođača napitaka po Dau Džons indeksima održivosti (DJSI), objavila je svoje nove ciljeve održivosti, kojima se obavezuje da će do 2020. koristiti 40 odsto ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora, reciklirati prosečno najmanje 40 odsto ukupne ambalaže na tržištu, koristiti recikliranu PET ambalažu i/ili PET ambalažu od obnovljivog materijala za 20 odsto ukupne PET ambalaže, smanjiti ambalažu za 25 odsto po litru proizvedenog napitka, sertifikovati preko 95 odsto ključnih sastojaka poljoprivredno-prehrambenog porekla u skladu sa Principima održive poljoprivrede Coca-Cola sistema, uložiti najmanje 2 odsto svoje godišnje dobiti pre oporezivanja u zajednice, kao i udvostručiti broj zaposlenih koji učestvuju u dobrovoljnim inicijativama tokom radnog vremena na 10 odsto ukupnog broja zaposlenih.
Novi ciljevi su nastavak prethodnih planova u okviru kojih se kompanija obavezala da će smanjiti intenzitet potrošnje vode za 30 odsto i indirektnu emisiju ugljen-dioksida za 50 odsto. U proteklih nekoliko godina, Coca-Cola HBC je smanjila potrošnju vode za 2,1 milijardu litara, što je jednako čaši vode za svakog stanovnika planete.
U proteklih pet godina, globalni karbonski otisak njenih proizvoda je smanjen za 1,07 tona kroz ulaganja u energetski efikasne tehnologije sa malom emisijom ugljen-dioksida, što je jednako ukupnoj godišnjoj emisiji štetnih gasova iz 200.000 putničih vozila. Kompanija je 2015. godine uložila 8,2 miliona evra – ili 2,3 odsto svoje dobiti pre oporezivanja – u podršku dobrobiti zajednice, upravljanje životnom sredinom i vodom i u razvoj mladih, u partnerstvu sa preko 230 nevladinih organizacija.
,,Ambiciozni ciljevi koje danas objavljujemo odražavaju našu želju da inspirišemo bolju budućnost za svoje zaposlene i zajednice u kojima poslujemo. Oni su deo naše opšte strategije zahvaljujući kojoj je Coca-Cola HBC zauzela lidersku poziciju u održivosti među proizvođačima pića i pokazuju da smo rešeni da širimo poslovanje na odgovoran, profitabilan i održiv način,’’ izjavio je Dimitris Lois, generalni direktor Coca-Cola HBC.