Zahvaljujući svojim ekološkim prozvodima i procesima proizvodnje, kompanija Arčelik, proizvođač brenda Beko, se po drugi put našla na listi kompanija koje se aktivno bave pitanjem klimatskih promena organizacije CPD (Carbon Disclosure Project). Ovaj uspeh je potvrđen ciljem kompanije od nula (0) emisija, što predstavlja jedan od dugoročnih ciljeva vezanih za promenu klime, korišćenje obnovljive energije i smanjenje emisije štetnih gasova.
Arčelik, član Klimatske platforme u Turskoj, 2011. godine je potpisao deklaraciju „2°C Challenge Communique“, čiji je cilj da skrene pažnju na ovu temu. Kompanija predstavlja Tursku kroz učešće na panel diskusijama ispred privatnog sektora i učešće na Svetskim konferencijama za borbu protiv klimatskih promena od 2011. Kompanija je podelila svoje studije o promeni klime sa celim svetom na događaju „Klimatske akcije i ekološka konkurentnost“, koji su organizovale Svetska banka i Međunarodna finansijska korporacija u Vašingtonu, a učestvovala je i na događaju „Dijalog za klimatske akcije“, koji je organizovala Svetska banka u sklopu Konferencije o promeni klime (COP21), i bila je jedna od strana potpisnica Principa za dijalog o klimatskim akcijama.
Inače, ova kompanija ima 14 fabrika za proizvodnju bele tehnike sa trideset hiljada zaposlenih širom sveta i predstavništvima u dvadeset i sedam država. Arčelik nudi proizvode i usluge za 11 brendova (Arčelik, Beko, Grundig, Defi, Arktik, Blomberg, Elektrabregenz, Leisure, Flavel, Daulans i Altus) u 133 zemlje. Shodno tome, Arčelik grupa je prošle godine ostvarila konsolidovani promet u iznosu od 5,2 milijarde dolara.