Portal „The Financial Brand“ je uvrstio novi vizulni identitet Addiko banke u 9 najlepših, u konkurenciji svih banaka na svetu. To potvrđuje da je Addiko banka u svom procesu rebrendiranja prepoznala važnost vizuelnog identiteta i stvorila uverljiv, važan i drugačiji brend koji komunicira jasno, direktno i jednostavno bankarstvo, pa tako i novu, modernu banku.
Vizuelni identitet je jedan od najmoćnijih alata u marketingu svake kompanije. U digitalnoj eri, kada se pripremaju planovi komunikacije sa klijentima, finasijske institucije ne mogu sebi dozvoliti da njihov vizuelni identitet bude poslednji na listi prioriteta, jer je u velikom procentu prvi utisak potencijalnog klijenta vrlo značajan u odabiru banke, kako objašnjava Jeffry Pilcher, direktor i osnivač poznatog bankarskog portala u svetu „The Financial Brand“.
Addiko banka je novi brend pod kojim bivša Hypo Group Alpe Adria AG posluje od 11. jula u Srbiji i na ostalim tržištima u regionu. Identitet novog brenda odražava novu poslovnu strategiju banke, njenu jedinstvenu poziciju, ali pre svega posvećenost unapređenjima i promeni koncepta bankarstva za koji se banka zalaže, a to je praktično bankarstvo.

