Mercata, jedan od vodećih distributera robe široke potrošnje na teritoriji Srbije, potpisala je ekskluzivni šestogodišnji ugovor o poslovnoj saradnji sa kompanijom Japan tobako internešnal (JTI), članicom Japan Tobacco grupe, jednom od vodećih kompanija u duvanskoj industriji i najvećim japanskim investitorom u Srbiji. Ovim partnerstvom dodatno se osnažuje pozicija Mercate na tržištu domaće distribucije, kako u segmentu duvanskih proizvoda, tako i u segmentu robe široke potrošnje, i ojačava dugogodišnja saradnja koje predstavlja potvrdu kvaliteta i stručnosti ove distibutivne mreže. Istovremeno, ovaj ugovor doprinosi budućem razvoju poslovanja kompanije JTI u Srbiji.
„Naše partnerstvo sa kompanijom Japan tobako internešnal (JTI), datira još od 2001. godine, a ovim ugovorom nastavljamo odličnu saradnju koja ima za cilj da dalje doprinosi razvoju trgovine na domaćem tržištu. Ovo je novi uspeh Mercate, potvrda kvaliteta i uspešnog poslovanja, i definitivno novi podsticaj za nas da u budućem periodu još snažnije gradimo svoju mrežu ne samo u Srbiji, već u celom regionu. Tokom prvih pet meseci 2017. godine Mercata je ostvarila rast od 10 odsto u tobacco segmentu i 14 odsto u FMCG segmentu, čimo smo napravili važan iskorak u odnosu na prethodne godine, a u narednom periodu planiramo još intenzivnije da ojačavamo svoju poziciju kao najfleksibiline distributivne mreže na tržištu“, izjavio je Peter Jagodič, CEO Mercate.
Didije Elena, potpredsednik i generalni direktor JTI-a za Zapadni Balkan rekao je da je snažna veza sa Merkatom, zasnovana na međusobnom razumevanju i istinskom partnerstvu, bila ključna za ostvarivanje odličnih rezultata kompanije. „Merkata je naš ekskluzivni distributer od 2008. godine i tokom ovog perioda JTI je postala kompanija sa najbržim organskim rastom. Više smo nego udvostručili svoje učešće na tržištu koje sada prelazi 21%. Jedan smo od najvećih investitiora, poslodavaca i poreskih obveznika u Srbiji veoma aktivan na polju društveno odgovornog poslovanja.“, rekao je Elena i dodao: „JTI je usmeren na cilj da potrošačima obezbedi uslugu najvišeg kvaliteta i Merkata je definitvno pravi partner za postizanje tog cilja.“