Studentska organizacija ESTIEM LG Belgrade dvanaesti put zaredom organizuje projekat „Case Study Show“ koji će ove godine biti održan od 3. do 10. marta u opštini Stari grad, na Fakultetu organizacionih nauka i u hotelu Metropol Palace.
Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi. Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja koju zadaje jedna ili više kompanija učesnica. Ona predstavlja realan poslovni problem, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.
Pre zvaničnog otvaranja projekta, 3. i 4. marta, biće održana predavanja, jedan deo Case Academy-a na Fakultetu organizacionih nauka. Case Academy je deo projekta namenjen najpre studentima početnih godina studija i onima koji nemaju iskustva u rešavanju studije slučaja. U okviru četiri radionice, tri predavanja i treninga, studenti će imati priliku da od stručnjaka iz ove oblasti nauče nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.
Studenti svih fakulteta Beogradskog univerziteta mogu 6. marta posetiti zgradu Opštine Stari grad, gde će biti održan Meet Up, koji studentima pruža mogućnost da u neformalnoj atmosferi razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija učesnica, ostvare značajne kontakte, kao i da se bolje informišu o njihovom poslovanju.
Tribina Show (me) business, koja će takođe biti organizovana 6. Marta u zgradi Opštine Stari grad, je ono što izdvaja ovogodišnji Case Study Show u odnosu na prethodne. Predstavnici kompanija: Delhaize Serbia, Mozzart Bet, Henkel, Bosch, Vip Mobile, United Cloud će imati priliku da predstave svoje poslovanje, aktuelna dešavanja u svojim kompanijama, kao i šta kompanije očekuju od svojih potencijalnih zaposlenih. Otvorena je za sve studente Beogradskog univerziteta.
U okviru drugog dela Case Academy-a, Case Room-a, 8. i 9. Marta na Fakultetu organizacionih nauka učesnici će imati priliku da naučeno i primene u rešavanju jedne studije slučaja u timova od po četiri člana. Za rešavanje poslovnog problema imaju četiri sata, nakog čega se bira pobednički tim.
Paralelno sa Case Room-om, 8. i 9. marta, održava se i Business Case, glavni i najveći deo projekta koji podrazumeva rešavanje studije slučaja iz oblasti poslovanja kompanija učesnica. Učesnici se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše zadatu studiju slučaja, nakon čega se takođe bira pobednički tim.
Speed Dating će se održati 10. marta u hotelu Metropol Palace i ovaj deo projekta predstavlja kratak intervju na kom će zainteresovani učesnici imati priliku da se po drugi put upoznaju sa predstavnicima kompanija, ovog puta u formalnoj atmosferi i steknu korisna znanja. Nakon Speed Dating-a sledi svečano zatvaranje projekta.
Projekat okuplja oko sebe mlade ljude različitih veština i interesovanja, koji su spremni da zajedničkim snagama u timskom radu dođu do najboljeg rešenja.