Home VestiEkonomija Sberbank Srbija tokom prve polovine 2018. godine zabeležila rast profita za četvrtinu

Sberbank Srbija tokom prve polovine 2018. godine zabeležila rast profita za četvrtinu

by bifadmin

Sberbank Srbija je tokom prvih šest meseci 2018. godine ostvarila profit u iznosu od 6.44 miliona evra, što je za 25 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Za prvih šest meseci 2018. zabeležen je i rast depozita od čak 32 odsto u odnosu na isti period 2017. godine, kao i porast ukupnih plasmana, dok je broj nenaplativih potraživanja smanjen za čak 43 odsto. Ovako dobri rezultati ostvareni su zahvaljujući sve većem poverenju kako postojećih, tako i mnogobrojnih novih klijenata, optimizaciji procesa i konstantnim inovacijama koje Sberbank Srbija sprovodi u svom poslovanju.

Sberbank Srbija ostvarila je značajne rezultate u prvih šest meseci ove godine i u ostalim segmentima poslovanja. Ulaganjem u digitalizaciju ostvaren je stabilan rast broja korisnika digitalnog bankarstva u segmentu stanovništva za čak 50 odsto u odnosu na isti period 2017. godine.

„Veliko mi je zadovoljstvo što mogu da objavim da je Sberbank Srbija zabeležila rast u svim segmentima našeg poslovanja. Posebno nam je drago što smo stekli poverenje naših klijenata što se jasno vidi kroz porast depozita u segmentu stanovništva od čak 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Pored depozita, u ovom segmentu, ostvarili smo rast i u volumenu potrošačkih kredita od čak 44 odsto u odnosu na prvu polovinu 2017. godine“, dodala je Marijana Vasilescu, predsednica Izvršnog odbora Sberbank Srbija.

U segmentu poslovanja s mikro klijentima zabeležen je rast depozita od 25 odsto, dok je rast volumena kredita zabeležio rast od 18 odsto.

U delu poslovanja s pravnim licima, zabeležen je izvanredan rast depozita od čak 44 odsto. Takođe, plasmani malih i srednjih preduzeća zabeležili su odličan rast od 25 odsto, dok je u segmentu velikih korporativnih klijenata realizovano nekoliko većih transakcija kao rezultat novih, prethodno potpisanih sporazuma.

Napredak koji je banka ostvarila u prvoj polovini 2018. godine rezultat je efikasnijeg upravljanja troškovima kao i odgovorne politike upravljanja rizicima. Inovativnost, automatizacija procesa, proizvodi po meri klijenata, kao i kvalitet usluge, strateški su pravci na kojima će Sberbank Srbija i u budućnosti bazirati svoju ponudu.

Strateško partnerstvo sa Super Karticom – najvećim programom lojalnosti u Srbiji, značajno je doprinelo razvoju Sberbank poslovanja sa stanovništvom. Ovaj program danas ima više od milion registrovanih članova i proglašen je za najuspešniji u regionu. Sberbank platna kartica „Sa nama na putu“, lansirana u saradnji s kompanijom NIS, dobitnik je prestižne nagrade „Banking Technology Award“ za najinovativniji kartični proizvod na srpskom tržištu. Za potrebe ovog projekta Sberbank Srbija razvila je i implementirala nove tehnologije i funkcionalnosti. U cilju približavanja korisnicima pokrenuta je mobilna aplikacija za Android i iOS platforme, a proces izdavanja kartice pojednostavljen je, digitalizovan i potpuno automatizovan.

Osim svega navedenog, Sberbank od dolaska na tržište Srbije kontinuirano ulaže i u zajednicu u kojoj posluje. Tokom 2018. godine podržala je brojne humanitarne projekte kao što su sportsko – kreativni kamp za decu bez roditeljskog staranja „Vrednosti života“, udruženja „Bellhospice“ i „Nurdor“, a tokom narednih meseci u planu su volonterske akcije uređenja zdravstvenih ustanova širom Srbije.

Pročitajte i ovo...