U čast povratka svog zlatnog proizvoda na tržište posle više od jedne decenije, Carlsberg Srbija okupila je veliki broj poznatih ličnosti i prijatelja kompanije kako bi se zajedno prisetili decenije postojanja LAV Premium piva. Multimedijalnim performansom oživeo je period od 1998. godine, kada je počela proizvodnja LAV Premiuma, pa sve do 2008. tokom kog je čuveno pivo iz Čelareva nizalo rekorde proizvodnje, prodaje i popularnosti.
„LAV Premium obeležio je čitavu jednu epohu kako zaposlenima u pivari Čelarevo, tako i potrošačima širom zemlje. Njegova prepoznatljiva ambalaža i poseban ukus ostali su urezani u sećanje svima nama i velika nam je čast što vraćamo deo istorije u prodajne objekte širom zemlje“, – izjavio je Marko Simić, Menadžer za lokalne brendove kompanije Carlsberg Srbija.
Uz prepoznatljivu izvornu ambalažu sa srebrnom folijom, LAV Premium se vratio još bolji nego što je nekada bio. Ovo izuzetno pivo sa 4,9% alkohola, zahvaljujući svom sastavu od 100% ječmenog slada, nudi posebno čist i pitak ukus, uz prijatnu gorčinu koja osvežava nakon svakog gutljaja.