Petog juna 2019. godine Beogradski sajam je, kao predvodnik sajamske industrije u ovom delu Evrope, ali i član Međunarodne unije sajmova (UFI) od 1957. godine, prigodnim aktivnostima svečano obeležio Svetski dan sajamske industrije (Global Exhibition Day).
Tim povodom Beogradski sajam je, u prisustvu brojnih predstavnika društvenog i privrednog života, akademske zajednice i medija, predstavio izložbu radova studenata Arhitektonskog fakulteta, posvećenu mogućnosti obnove kompleksa Beogradskog sajma i redefinisanja njegovog ambijentalnog statusa. Pod nazivom „Pristupačan grad“ ponuđeno je integralno dizajnersko rešenje kojim bi se ovaj deo grada prilagodio novim vidovima kretanja, prvenstveno ka javnom prevozu, pešačenju i vožnji biciklom, dok se istovremeno očekuje transformacija gradskih otvorenih prostora, od saobraćajnica namenjenih dominantno automobilima ka ulicama dizajniranim i za ljude i za druge vidove kretanja.
U čast Svetskog dana sajamske industrije 2019. godine, zajedno sa Poštom Srbije izdata je ekskluzivna i ograničena serija specijalne poštanske marke.
Prezentovana je studija o uticaju Beogradskog sajma na privredu grada i države. Istraživanje je pokazalo da se svaki dinar koji je zarađen pod kupolama Beogradskog sajma u ekonomiji grada i Republike uvećava još 2,3 puta, dok se u slučaju samog preduzeća Beogradski sajam ovaj efekat na nacionalnu ekonomiju uvećava čak 11 puta. Najveću korist od učešća na manifestacijama Beopgradskog sajma imaju upravo izlagači, jer svaki evro uložen u učešće na nekoj sajamskoj manifestaciji vraća sa dva evra, i to još dok sajam traje, a u periodu po okončanju sajma taj povrat doseže i osam evra za jedan. Sajam dodatno angažuje 1.724 radna mesta kao ekvivalent privremenim i povremenim poslovima ostvarenim na svojim manifestacijama obezbeđujući preko 2,4 milijarde dinara ukupnih poreskih prihoda. Manifestacije Beogradskog sajma su privukle u Beograd i njegove hotele gotovo 50.000 stranih i 20.000 domaćih gostiju, koji su zajedno ostvarili potrošnju od oko jedne milijarde dinara. Ukupni ekonomski efekti poslovanja Beogradskog sajma procenjeni su na 12,7 milijardi dinara vrednosti prodate robe i usluga te na četiri milijarde dinara bruto dodate vrednosti.
Na Beogradskom sajmu je tokom 2018. godine održano ukupno 41 sajam ili izložba. Na sajamskim dešavanjima registrovano je čak 730.000 posetilaca. Svoje mesto u sajamskim halama našlo je 2000 direktnih izlagača i suizlagača iz 40 zemalja.