U organizaciji BIG Shoping Centers Srbija, a povodom najuspešnije godine decenijskog poslovanja ove kompanije, u Beogradu je održana prva konferencija iz oblasti retaila pod nazivom „Dan Retail profesionalaca“. Konferencija je okupila više od 70 predstavnika vodećih maloprodajnih lanaca koji su podelili svoja iskustva u ovoj oblasti poslovanja, ali i ukazali na tendecije napredovanja u sektoru inovacija i razvoja maloprodaje.
„BIG Shopping Center ima dugoročne planove vezane za ovu zemlju, tu smo da bismo ostali, rasli i podržavali ne samo investiranjem nego i ogromnim znanjem, koje kao kompanija imamo u oblasti retaila širom sveta“, istakao je Robert Jahav, generalni direktor BIG CEE Srbija i podsetio da je kompanija samo ove godine kupila četiri nekretnine čime je povećala maloprodajni prostor u Srbiji na 130.000 metara kvadratnih.
Predstavljajući rezultate dosadašnjeg rada kompanije BIG u Srbiji, Jahav je rekao da je tržište Srbije jedno od najinteresantnijih za ulaganje, te da ovu zemlju smatra regionalnim centrom i dobrim jezgrom koje pokriva čitav Balkana.
Predstavnici kompanije BIG istakli su i da je u sklopu kompleksa BIG FASHION PARK koji se nalazi odmah uz BIG Fashion tržni centar u Višnjickoj ulici u toku gradnja 1.100 stambenih jedinicai više od 2.000 parking mesta. Pored toga, gradi se i poslovni centar koji će američka kompanija NCR koristiti kao svoj glavni kampus u Srbiji.
Ističući da je prva i najvažnija stvar ove kompanije prodajna ponuda koja mora biti raznolika i prilagođena onom što potrošači žele, Jahav je najavio i dolazak brenda Decathlon koji će 12. decembra otvoriti svoju prvu radnju u Srbiji, upravo u sklopu BIG FASHION-a.
Znanje i kvalitetna radna snaga sve više privlače strane investitore u Srbiju
439