Home Promo Faktoring kao moćan finansijski alat za sve grane privrede

Faktoring kao moćan finansijski alat za sve grane privrede

by bifadmin

Sberbank Srbija iz svog portfolija proizvoda izdvaja četiri vrste faktoringa: regresni faktoring, obrnuti tj. dobavljački faktoring, neregresni faktoring s opcijom ugovaranja osiguranja, a ono što posebno treba istaći je da je od početka ove godine, u ponudi i međunarodni faktoring sa Rusijom.

„Promet u faktoringu u okviru Sberbank Srbija, tokom 2019. godine porastao je za čak 119 odsto, uz istovremeni značajan rast portfolija od 84 odsto. Navedeno postignuće rezutat je uspešnog angažovanja, u cilju potpunog prilagođavanja ovih procesa i usluga, potrebama naših klijenata, kao i činjenice da je na našem tržištu prepoznat značaj faktoringa u efikasnom upravljanju i prikupljanju likvidnih sredstava.

Mi u Sberbank želimo da u Srbiji primenimo iskustva i praksu sa razvijenih tržišta na kojima posluje Sberbank Grupa, te da domaćim kompanijama omogućimo da dodatno unaprede svoje poslovanje i efikasnost u izazovnom poslovnom okruženju. Faktoring je posebno popularan u segmentu malih i srednjih preduzeća, kojima ovaj proizvod pruža neophodnu konkurentsku prednost u prodaji sopstvenih proizvoda i usluga. Baš iz ovog segmenta proističe većinski rast ostvaren u prethodnom periodu“, izjavio je Vladimir Bošković, član Izvršnog odbora Sberbank Srbija, nadležan za poslove s privredom i globalna tržišta.

Važnost i potencijal u razvoju tržišta faktoringa je nemerljiva za sve grane privrede bez obzira na veličinu kompanije. Osnovne prednosti ovog finansijskog alata, u odnosu na konvencionalne oblike finansiranja, su fleksibilnost i činjenica da se odobrena sredstva ne tretiraju kao kreditna zaduženost.

Da podsetimo, korišćenjem faktoringa Sberbank klijentima se omogućava prostor za druga, najčešće investiciona zaduženja, što je posebno korisno kompanijama koje pripadaju segmentu male privrede. Važno je istaći da su kamate na ovaj proizvod stabilne i prilagođene kretanju stopa na tržištu. Praksa pokazuje da korisnici ovog proizvoda razumeju sve njegove prednosti, s obzirom na to da skoro 90 odsto klijenata produžava ugovore i nastavlja korišćenje ove usluge.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar