Home Promo Prvi Business Intelligence digitalni kamp – izveštavanje sledeće generacije

Prvi Business Intelligence digitalni kamp – izveštavanje sledeće generacije

by bifadmin

Prvi digitalni kamp za obuku ove vrste – Power BI Zoom Factor – održaće se od 19. maja do 5. juna 2020. i okupiće poslovne stručnjake za rad sa podacima iz 24 države, u cilju sprovođenja edukacije o poslovnom informisanju (Business Intelligence – BI).

Kamp će dati prikaz najbolje analize podataka i praksi za vizualizaciju i deljenje uspešnih poslovnih primera, a glavni deo online događaja biće takmičenje u pripremi izveštaja, u kojem će učesnici koristiti novostečeno znanje za kreiranje interaktivnih prodajnih izveštaja sledeće generacije.

Poslovno informisanje ili BI – je tema u hiljadama organizacija. Investicije u BI tehnologiju se stalno povećavaju, a kako bi se stvorila kultura donošenja odluka, bazirana na podacima.

Power BI Zoom Factor događaj ima za cilj da spoji poslovnu zajednicu i BI kreatore izveštaja, iz više od 20 zemalja, da bi obezbedio platformu za učenje i prenos znanja, na kojoj biznis organizacije mogu da kreiraju praktičnu BI mapu gde bi podaci postali jednostavni, dostupni, mobilni i interaktivni za svakog zaposlenog.

Tokom dve nedelje, lideri organizacija, menadžeri poslovanja i prodaje, direktori, stručnjaci za podatke, BI stručnjaci i kreatori izveštaja imaće priliku da pohađaju vebinare na kojima će saznati o prednostima koje donosi BI, implementaciji, najnovijim alatima i tehnologijama, trendovima, i najboljim praksama. Posebno će biti istaknuta vizualizacija i analiza podataka o prodaji. Događaj organizuje ZoomCharts u saradnji sa kompanijom Microsoft.

“Ovaj događaj usmeriće pažnju na važnost podataka prilikom donošenja poslovnih odluka. Dosta organizacija i dalje potcenjuje potrebu za BI, ali je od velike važnosti da se shvati – što pre biznisi počnu da oblikuju svoje poslovne kulture vezane za podatke, pre će imati mogućnost da identifikuju faktore koji utiču na njihov rast i da donose dobro promišljene odluke. Događaj će se posebno baviti sledećom generacijom prodajnih izveštaja, s obzirom da je prodaja u fokusu većine kompanija”, izjavio je Janis Volbergs, direktor kompanije ZoomCharts.

Registracija za događaj može se obaviti preko veb lokacije događaja – zoom.bi.
Takmičenje u prodajnim izveštajima sledeće generacije

Kreatori Power BI izveštaja imaće priliku da pohađaju posebno dizajnirane praktične sesije za obuku i da učestvuju u takmičenju u izveštajima iz oblasti prodaje, uz nagradni fond u vrednosti od više od 10.000 EUR. Tokom sesija za obuku oni će proširiti svoje veštine za Power BI, istražiti realne probleme u izveštavanju u oblasti prodaje, naučiti o interaktivnoj vizualizaciji podataka, najboljem dizajniranju izveštaja i praksama korisničkog iskustva (User Experience – UX).

Novo znanje koje budu stekli primeniće se za kreiranje prodajnih izveštaja sledeće generacije. Najbolji izveštaji i pobednici takmičenja biće izabrani od strane poslovne zajednice koja prisustvuje ovom događaju. Kriterijum za ocenjivanje uključivaće: prilagođenost za korisnika, jednostavnost za upotrebu i mogućnost izveštaja da se usmeri na određeni poslovni problem.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar