Kompanija Forma Ideale ove godine obeležava četvrt veka poslovanja, a sa 1.700 zaposlenih ostvaruje godišnji kapacitet proizvodnje od 2,5 miliona paketa pločastog nameštaja, koji se plasira na četiri kontinenta i u više od 50 zemalja širom sveta
U proteklih 25 godina, kompanija Forma Ideale prešla je put od porodične firme do najvećeg proizvođača nameštaja u jugoistočnoj Evropi. Sa 1700 zaposlenih ostvaruje se godišnji kapacitet proizvodnje od 2,5 miliona paketa pločastog nameštaja koji se plasira na četiri kontinenta i u više od 50 zemalja širom sveta.
Izvozi se 80 odsto proizvodnje, a učešće izvoza kompanije u ukupnom srpskom izvozu nameštaja, prema poslednje objavljenim podacima Privredne komore Srbije, dostiže 21 odsto.
„Zadovoljni smo pozicijom na kojoj se danas nalazimo u srpskom društvu. Na putu dugom 25 godina otvorili smo prostor na svetskim tržištima, gde izvozimo više od 80 odsto proizvodnog asortimana. Ponosni smo na činjenicu da nas kupci u Srbiji ocenjuju već drugu godinu zaredom kao najbolji domaći brend u domenu nameštaja i prepoznaju kvalitet, posvećenost i trud“, kaže Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale.
Novi skladišno – distributivni centar kompanije u Kragujevcu otvoren je 2019.godine čime je ozvaničena nova era poslovanja. U proteklih 25 godina broj radnika povećan je za više od 10 puta, a komadi nameštaja koje proizvode dostupni su u više od 30 gradova širom Srbije, u 38 salona.
„Otvaranjem novog Distributivnog centra povećali smo proizvodnju, skladišni prostor, ali i otvorili nova radna mesta, primenjujemo najsavremenije tehnološke procese i u velikoj meri doprineli smo unapređenju izvoznih potencijala. Ukupna površina objekta u novom skladišno – distributivnom centru, namenjenom isključivo za asortiman gotovih proizvoda, premašuje 11.000 kvadratnih metara. Ponosni smo što uspevamo da održimo visok kvalitet u proizvodnji i da identični komadi nameštaja koji dolaze do kupaca u Srbiji, pronalaze i svoje mesto širom planete“.
Poslovanje u 21. veku zahteva konstantne promene i prilagođavanje navikama kupaca
„Uspešnost jedne kompanije ogleda se i u tome da razvije različite kanale prodaje kroz koje može da se obrati svakom kupcu, jer briga o njima i poštovanje njihovih potreba, odnos pre, tokom i posle kupovine, predstavlja ključ jednog kvailtetnog poslovanja. Prilagođavanje asortimana, odnosno ponude roba i usluga kupcima, dostupnost, pouzdan odgovor na sve upite je apsolutni postulat na tržištu danas“, zaključuje Aleksandar Ružesković.
Takođe, prateći sve potrebe savremenih kupaca još 2011. godine otvorena je prva intrernet prodavnica nameštaja u Srbiji koja je omogućila kupcima da nameštaj kupe putem online prodaje. U korak sa novim navikama, lansirana je i besplatna Android i Apple aplikacija za opremanje doma, koja pruža pomoć i podršku pri uređenju enterijera, a potrošači mogu i da vide kako se odabrani komad nameštaja uklapa u njihovom domu.