Home Promo Ahold Delez napredovao na listi vodećih globalnih kompanija po Dow Jones indeksu održivosti

Ahold Delez napredovao na listi vodećih globalnih kompanija po Dow Jones indeksu održivosti

by bifadmin

Kompanija Ahold Delez je objavila da je napredovala na listi vodećih svetskih kompanija u maloprodajnom sektoru hrane i osnovnih životnih namirnica po Dow Jones indeksu održivosti za 2020. godinu. Ovo je peta godina zaredom kako je kompanija uvrštena među lidere u svom sektoru. Ahold Delez je popravio rezultat za 14 poena u odnosu na 2019. godinu i osvojio 83 od maksimalnih 100 poena, što daleko premašuje prosek sektora od 31 poena.

Po merilima Dow Jones indeksa održivosti jedan od glavnih faktora boljeg rezultata jeste konstantna posvećenost kompanije zdravijoj ishrani, kao i njeni napori u oblasti ekologije, koji se posebno odnose na jasno definisane ciljeve zasnovane na naučnim osnovama koji podrazumevaju dvostruko smanjenje emisije ugljen-dioksida, kao i smanjenje svih faktora koji utiču na klimatske promene. Pored toga, od ključnog značaja za ovogodišnji rezultat bili su veliki napori brendova kompanije Ahold Delez da unaprede svoj ekološki, socijalni i upravljački (ESG) učinak.

„Ponosan sam što je naš veliki trud ponovo prepoznat po merilima Dow Jones indeksa održivosti. Veći broj poena koji smo ostvarili potvrđuje naše napore i rezultate svih zaposlenih kompanije Ahold Delez koji nastavljaju da integrišu naše zdrave i održive ambicije u sve oblasti našeg poslovanja”, izjavio je Frans Miler, generalni direktor kompanije Ahold Delez.

„Pandemija Kovid-19 je istakla važnost naše obaveze da omogućimo zdraviju i održiviju ishranu, kao i podršku svojim lokalnim zajednicama. Takođe, voleo bih da čestitam svih kompanijama koje su se istakle na globalnoj listi indeksa održivosti. Hajde da sarađujemo na zajedničkoj ambiciji stvaranja zdravije planete”.

Svetski Dow Jones indeks održivosti prati učinak vodećih kompanija na svetu na osnovu ESG kriterijuma i predstavlja relevantno merilo našeg učinka i napretka u tim oblastima, ne samo u okviru našeg poslovanja, već i sa kupcima i u lancu nabavke.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar