Home Promo Koji je najvažniji deo opreme agenta u pozivnom centru?

Koji je najvažniji deo opreme agenta u pozivnom centru?

by bifadmin

Koji je najvažniji deo opreme jednog agenta u call (pozivnom) centru? Na ovo pitanje teško je dati adekvatan odgovor jer ukoliko radnik sedi ceo dan, kvalitetan naslon je jako bitan, takođe ako istovremeno gleda u ekran, lako možemo zaključiti da je i kvalitetan ekran važna stavka u njegovom poslovnom okruženju.

Svakako u top pet ključnih stvari radnika u jednom ovakvom dinamičnom okruženju spadaju i kvalitetne slušalice s mikrofonom koje moraju biti udobne za nošenje, moraju da imaju mogućnost redukcije nivoa buke, bateriju dobre izdržljivosti (ako su bežične), kao i mogućnost povezivanja na više uređaja. Možemo ovako nabrajati u nedogled, zar ne?

Nekih činjenica je svakako svako od nas svestan jer su logične. Iz kompanije Veracomp koja je oficijalni distributer Jabra slušalica u Srbiji i regionu dobili smo odgovore na nekoliko važnih pitanja koja mnoge muče prilikom odlučivanja o kupovini slušalica.

Žične ili bežične?

Ako je korisnik agent koji sedi u pozivnom centru za računarom i ne smeta mu kabal u svakodnevnom obavljanju posla, žične slušalice će sigurno biti dobar izbor za njega. S druge strane bežične s DECT tehnologijom omogućavaju doseg i do 150m, pa ukoliko posao agenta zahteva mobilnost, u tom slučaju bežične slušalice su jedini izbor. Svakako izbor zavisi od situacije i samog poslovnog okruženja.

PC ili telefon?

Zavisi od toga šta agent u pozivnom centu koristi kao alat za komunikaciju. To može biti softverska aplikacija na računaru ili je telefon uređaj koji je povezan s platformom za komuniciranje. Od priključaka slušalice mogu imati USB-C/USB-A standard i tako se direktno povezati s računarom ili QD (Quick Disconnect) na koji se može spojiti niz adaptera u zavisnosti od uređaja s druge strane, pa je taj konektor prilagodljiviji za povezivanje s telefonom.

Mono ili Duo (stereo)?

Ponekad je u pozivnom centru jako bitna komunikacija s agentima koji borave u istom prostoru, pa je u tom slučaju Mono opcija slušalica bolji izbor. Duo pak omogućava stereo zvuk koji za operatera može da znači mnogo toga – npr. bolju čujnost i jasniju komunikaciju. Sve slušalice iz Jabra call centar serije dolaze u Mono ili Duo opciji, što krajnjem korisniku daje mogućnost prilagođavanja, zavisno od aktuelnih potreba okruženja.

Na oficijalnom sajtu kompanije Veracomp za Srbiju koja je sada deo Exclusive Networks grupe moguće je pronaći niz zanimljivih detalja i predloga vezano za izbor adekvatnih slušalica kako za upotrebu u različitim poslovnim okruženjima, tako i za kućnu upotrebu. Rešenja kompanije Jabra već neko vreme važe za jedna od najboljih.

 

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar