Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na sedmom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 230 projekta.
Kampanja „Seniori – imam minut“, koju je osmislila i realizovala agencija Leo Burnett za klijenta A1 Srbija, proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix. Ova kampanja osvojila je nagradu i u kategorijama Profitna integrisana kampanja i Pojedinačni radovi – Radio. Agencija Leo Burnett i A1 Srbija osvojili su nagrade i u kategorijama Pojedinačni radovi – Print i Brand awareness integrisana kampanja za projekat “A1 Launch kampanja”. Kampanja “Interna komunikacija rebrandinga Vip mobile u A1” koju je realizovala agencija TACK TMI ADRIA osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije.
Sa ukupno pet dobitnika, 15 finalista i Grand Prix nagradom, kompanija A1 Srbija proglašena je petu godinu za redom Oglašivačem godine. Agencija Leo Burnett, sa 10 finalista, četiri dobitnika i Grand Prix nagradom, proglašena je Agencijom godine.
Ovation BBDO osvojio je nagrade u kategorijama Execution – Produkcija za kampanju “Telekom Srbija – Tu gde ste vi” i Adaptirana međunarodna intergisana kampanja za projekat “Breaking Barriers“, koja je realizovana za klijenta Converse Srbija.
Agencija New Moment New Ideas Company krunisana je sa dva priznanja – u kategorijama Društveno odgovorna integrisana kampanja i Cross media integrisana kampanja za projekat “Nesalomivi” Hemofarm fondacije.
McCann Beograd osvojio je tri KAKTUS 2021 nagrade, i to u kategorijama Pojedinačni radovi – PR za kampanju “Muzika svuda” Beogradske filharmonije, Pojedinačni radovi – Media za kampanju “Šta nas žulja?” i Inovativna integrisana kampanja za projekat “neXt Joy Samo probaj! 2.0” kompanije The Coca-Cola Company.
U kategoriji Pojedinačni radovi – TV nagradu je osvojila agencija Jazavac i Utorak za kampanju “ReMix Knjaz – 100% mi smislili”, dok je agencija Fullhouse Ogilvy krunisana priznanjem u kategoriji Pojedinačni radovi – Event za projekat Coca-Cola Hellenic Kickoff event.
Agencija Žiška osvojila je priznanja u kategorijama Pojedinačni radovi – Content marketing za kampanju “Munchmallow 40 slatkih godina” kompanije Jaffa Crvenka i Employer branding integrisana kampanja za rad “Iskreni oglas”, realizovan za Infostud.
LUNA\TBWA Belgrade i Nikšićko Pivo osvojili su nagradu u kategoriji Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište za projekat “Amo da čistimo”. Señor Hrvatska i WWF Adria osvojili su nagradu u kategoriji Digitalna integrisana kampanja za projekat “Gubitnici”.
U kategoriji Execution – Dizajn nagradu su osvojili Braća Burazeri i Jaffa Crvenka za kampanju Munch 40. POM POM Communications i Grand kafa osvojili su nagradu u kategoriji Direktni marketing za kampanju Grand Single origin šolja.
U kategoriji Pojedinačni radovi – Outdoor nagrada je pripala agenciji Friday Finally i Alma Quattro za “Lica ovog grada”. Najbolja kampanja u kategoriji Pojedinačni radovi – Influence marketing je kampanja “Frikom Macho Explainer” agencije T&T Brand Factory i Frikoma. Kampanja “Kad budeš bila spremno” agencije Direct Media United Solutions i Alma Quattro osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Video. Xiaomi Srbija osvojio je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Social Media za projekat “Pokaži nam ko te smara za Xiaomi!”
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji su činili priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radio je u sastavu: Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale; Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday; Goran Ruškuc, Creative Director, Communis DDB; Igor Miljković, Head Of Production, dme.video; Ivan Westerveen, Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade; Ljubica Vukčević, Head Of Data Analytics & Insight, Direct Media United Solutions; Marko Svirčević, Art Director, Luna\TBWA Belgrade; Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing, Mastercard; Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark; Nina Elezović, Public Affairs & Communication Manager Serbia and Montenegro BU, Coca-Cola HBC; Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO i Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency.
Regionalni žiri ove godine činio je: Ana Lozica, Creative Director & First Lady, Švicarska (HR); Ana Marija Malić, Brand Communication Director, Degordian (HR); Andrej Krajner, Communications Director, NLB Group (SLO); Barbara Randić, Head Of Marketing Communication & PR Adriatic, Renault Nissan (SLO); Blaž Vuk, Creative Director, Pristop (SLO); Darko Bosnar, Creative Director, Imago Ogilvy (HR); Irena Šarić Dombaj, Corporate Communications Director, L’oreal (HR); Luka Bajs, Executive Creative Director, Shift Agency (SLO); Maja Naumovska Saveska, Head Of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (MK); Marija Jakeljić, Marketing Director, Croatia Osiguranje (HR); Matjaž Germ, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Nataša Mitrović, CEO & Co-Founder, Konteent Media (BIH); Tonči Klarić, Co-Founder & Creative Director, Spellcaster (HR); Viktorija Radojević Mavrič, Executive Director Of Marketing And Development, Mercator Group (SLO) i Zvonimir Seki, Chief Marketing Officer, Franck (HR).
Nagradu KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija) osvojio je tim Different think, koji su činili Jelena Dobrković i Stefan Mitrović iz agencije New Moment New Ideas.