O značaju čistog kućnog i poslovnog okruženja suvišno je govoriti, a pored ključnog uticaja na zdravlje čisto okruženje ostavlja i jak vizuelni efekat. Budimo iskreni, većina ljudi voli da je oko njih sve uredno, čisto i sređeno – to u njihovim srcima i očima stvara osećaj mira i sigurnosti, bar tako kažu psiholozi. Sociolozi pak sa druge strane tvrde da osobe koje imaju potrebe da oko njih sve bude čisto i pedantno imaju kvalitetniji društveni život, nisu asocijalne i teže perfekcionizmu. U poslu su odane i predane. A šta kažu stručnjaci za čisto?
Kompanija Kärcher jedan je od vodećih proizvođača mašina i uređaja za čišćenje i održavanje, ali ne samo kućnog i poslovnog prostora, već i javnih dobara i spomenika kulture. Jednostavnije rečeno Kärcher je druga reč za savršeno čisto. Krajem prošle godine ovaj veliki proivođač je otvorio svoje predstavništvo u Beogradu, da bi u aprilu još uvek tekuće godine vrata otškrinuo i svom prvom Kärcher centru u istom gradu. Iako je već neko vreme prisutan na domaćem tržištu kroz distributivnu mrežu, ovaj veliki brend je odlučio da se približi kupcima tako što će sa njima još bolje komunicirati – na njihovom terenu.
Tokom svog preko 70 godina dugog postojanja Kärcher je uspeo da patentira preko 640 aktivnih patenata iz oblasti čišćenja, kao i da dizajnira neka od najsavršenijih i najmoćnijih rešenja za čišćenje i održavanje kućnih i poslovnih prostora. Tome u prilog govori i preko 20 miliona zadovoljnih korisnika širom planete godišnje, kao i mnogi spomenici kulture i javna dobra kojima je ovaj proizvođač zahvaljujući svojim rešenjima udahnuo novu lepotu i novi život.
Kod nas mnogim potrošačima ime Kärcher je poznato kao proizvođač jednog od najboljih svetskih kompresorskih perača, ali Kärcher je mnogo više od toga jer sa svojim rešenjima ovo ime zaokružuje kompletnu higijenu i kućnih i poslovnih objekata, kao i svega što traži detaljnu negu i čišćenje. U svojim nastupima čelni ljudi ove kompanije pored novih rešenja iz oblasti čišćenja stalno ističu i značaj održivog razvoja koji je postignut u Kärcher radnom okruženju u pogledu klimatski neutralne proizvodnje, reciklaže sirovina i smanjenje plastične ambalaže koja se pokazala kao jedan od većih zagađivača životne sredine.
“Mi se trudimo da slušamo potrebe naših kupaca, ali da u isto vreme idemo i korak napred sa tehnološkim inovacijama koje će im omogućiti da u radu sa našim uređajima vide i osete snagu besprekorne čistoće.” – poručuju iz kompanije Kärcher.
Kärcher centar u Beogradu se prostire na preko 300 kvadrata i u istom je moguće otkriti svu snagu čišćenja koje nude Kärcher mašine i otkriti tajnu zašto je ovaj proizvođač jedan od najvećih na planeti u svojoj oblasti.