Kao pionir beauty-tech-a, kompanija L’Oréal predvodi Web 3.0, online, offline i “on-chain” iskustva lepote
Na najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology, L’Oréal je predstavio svoju viziju budućnosti lepote. Svojim najnovijim tehnološkim rešenjima, lider industrije vodi nas kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma lepote, u kojem brendovi L’Oréal portfolija predvode nova, impresivna iskustva nege i lepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.
Više od jednog veka L’Oréal oblikuje budućnost lepote, kako bi korisnicima pružio jedinstvena, multisenzorna iskustva.
U Web 2.0 eri, kompanija je predvodila unapređenja u dijagnostici kože, tele konsultacijama i virtuelnim probama proizvoda. Sada L’Oréal postavlja temelje za Web 3.0 iskustva lepote, za nove generacije korisnika. U takozvanoj, “On-chain” lepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije lepote.
„U L’Oréal-u verujemo da lepota počiva na spajanju nauke i tehnologije i da će ove moćne sile oblikovati budućnost industrije“, kaže Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal-u. „Kombinujući naše više od veka dugo naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, menjamo i pojačavamo iskustva lepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom sveta.
L’Oréal je predstavio brojne inovacije.
Odabir parfema uz pomoć slušalica
• Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rešenje za prodajna mesta koje koristi multi-senzorske slušalice, koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu sa vodećom neurotehnološkom kompanijom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svet mirisa, kako bi odabrali savršen parfem za sebe.
Veštačka inteligencija za savršenu nijansu ruža
• Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu sa ugrađenom veštačkom inteligencijom, koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira hiljade mogućnosti prilagođenih boja – uparivanjem sa tonom kože ili odećom korisnika – i u roku od nekoliko sekundi, proizvodi prilagođenu nijansu koja se čuva u odvojivom odeljku za upotrebu u pokretu.
Tehnološki salon budućnosti
• L’Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u 2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok smanjuje potrošnju vode za 61% u poređenju sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona, L’Oréal Water Saver ima potencijal uštede milijardi litara vode godišnje.
Maloprodaja (Lepota na dohvat ruke)
• Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svetlosnu terapiju za lečenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.
• Lancôme Shade Finder obezbeđuje precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), sa mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože i u ponudi je i u prodavnicama i online, u više od 30 zemalja.
• Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože na prodajnom mestu, sa mogućnošću procene više od 13 različitih stanja kože
Virtuelna dermatološka nega
• SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških saveta putem privatnih video konsultacija sa profesionalnim medicinskim estetičarem. Ova besplatna usluga definiše jedinstvene potrebe klijenta kada je u pitanju nega kože i predlaže personalizovani režim.
Osim navedenih inovacija, kroz inovativni „On-Chain“ pristup L’Oréal brendovi redefinišu metaverzum lepote. Neke od inovacija podrazumevaju NFT rešenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih kreatora u usponu.