Sa ciljem da učvrste svoje poslovanje Ana i Jelena, vlasnice preduzeća ispred “Boom” kuglica, prijavile su se na Lidlov konkurs „Snažne. Hrabre. Važne.“, zahvaljujući kome će se njihovi i proizvodi još 25 odabranih preduzetnica naći u ponudi u svim Lidlovim prodavnicama od 6. oktobra. Za potrebe plasmana robe za ovu tematsku nedelju, Jelena i Ana proizvele su čak 5 puta više kuglica u poređenju sa prosečnim brojem koje naprave za isti period.
Pored iskustva saradnje sa velikom korporacijom i pristupa svim kanalima promocije kompanije, preduzetnice su dobile priliku i da otvore nova vrata za širenje svog posla, jer će njihovi proizvodi biti dostupni potrošačima u svih 35 gradova, gde Lidl ima svoje prodavnice.
„Saradnja sa Lidlom je jedno potpuno novo i jedinstveno iskustvo, budući da su “Boom” kuglice nove na tržištu. Transparetnost, profesionalnost i predusretljivost na svakom koraku saradnje lako su nas vodili kroz ceo projekat. Podrška u trenutku kada “Boom” kuglice pronalaze svoj put na tržištu puno znači, posebno što njima Lidl omogućava vidljivost i dolazak do velikog broja potrošača širom Srbije, za koje se nadamo da će biti osvojeni jedinstvenim ukusima naših proizvoda premium kvaliteta“, izjavila je Ana Stanojević, preduzetnica I vlasnica brenda “Boom” kuglica.
Ruku pod ruku sa „Boom“ kuglicama na policama Lidla, u nedelji od 6. oktobra, naći će se još više od 30 proizvoda koje su proizvele pobednice Lidlovog konkursa „Snažne. Hrabre. Važne.”. Samo neki od njih su ulje od oraha, prirodni sokovi od kupine i cvekle, jabukovo sirće, vegeta bez soli i aditiva, ali i pojedini kozmetički preparati poput šampona protiv peruti i kreme za ruke.
U okviru projekta „Snažne. Hrabre. Važne.“, koji za cilj ima podršku upravo ženskom preduzetništvu u našoj zemlji, Lidl je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac sproveo i studiju pod nazivom „Studija o podršci ženskim preduzetničkim aktivnostima i inicijativama u Srbiji“. Ovo istraživanje je pokazalo da su u Srbiji, samo 33% preduzetnica žene, a samo 25% preduzeća u Srbiji je u vlasništvu žena, mahom jer one teže pristupaju izvorima finansiranja, manje su umrežene, prisutna je rodna segregacija u obrazovanju, teže usklađuju rad, privatni i porodični život i slično. Dodatno, one koje se i odluče za put preduzetnice najčešće osnivaju mikro i mala preduzeća – čak 99% njih. Podrška koja im je potrebna najviše se odnosi na prostor za plasiranje proizvoda, veću vidljivost, edukaciju i mentorstvo.